جشنواره هدف، هدفی نو برای توسعه ورزش استان است

به گزارش تبریز پویا، اکرم حسینی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف اظهار کرد: ورزشکاران نیاز به حمایت و انگیزه از طرف مسئولان ورزش استان دارند و برگزاری جشنواره هدف راهی برای موفقیت آنها برای رسیدن به قهرمانی است.
حسینی در خصوص دوران مربیگری خود بیان کرد: از سال ۷۶ مربیگری هندبال را به صورت حرفه ای شروع کردم. سه سال بعد در ششمین المپیاد دانش آموزی به عنوان برترین مربی انتخاب شدم و در طول ۲۴ سال سابقه مربیگری خود در تمام رده های سنی کار کردم. از مینی هندبال گرفته تا دانشگاه در این رشته فعالیت کردم.
این مربی برتر هندبال گفت: در سالهای پیش نیز در رده سنی نونهالان و نوجوانان مقام های خوبی کسب کردیم و بیشترین نفرات را در اردوی تیم ملی داشتیم. در این رقابتها بازیکن خوبی به نام فائزه نعمتی داشتم که به مسابقات خارج از کشور اعزام شد و این بازیکن افتخاری برای فدراسیون هندبال و استان بود. در سال ۸۶ مهمترین رقابتهایی که شاگردانم حضور داشتند کسب مقام دوم المپیاد ایرانیان بود. در سال ۹۲ مقام دوم در مسابقات نوجوانان کشور را از آن خود کردیم. در سال ۹۶ مقام دوم مسابقات مناطق نوجوانان کشور را بدست آوردیم.
او در خصوص رقابتهای سال ۹۸ با اشاره به مسابقات مینی هندبال، افزود: مربیگری تیم مینی هندبال استان را بر عهده داشتم و در مسابقاتی که در استان یزد برگزار شد تیم تبریز توانست نتایج خوبی را بدست آورد و پنج نفر از بچه های این تیم راهی اردوی تیم ملی شدند. اما به دلیل بیماری کرونا فعلا اردویی برگزار نمی شود. در بین این بچه های فعال یکی از بازیکنان خوبم به نام ساناز نصیرزاده از دو سال پیش بورسیه ورزشی شد و طی سه مرحله در اردوی تیم ملی حضور داشت. در همین سال نیز مقام دوم مسابقات نونهالان کشور را کسب کردیم.
حسینی بیان کرد: هیئت هندبال جزو فعال ترین هیئت ها در استان است و هر ساله مسابقات استانی و کانونها را در چند مرحله برگزار می کنیم و تمام این تلاشها را مدیون ریئس هیئت هندبال و نائب رئیس خوب این هیئت خانم محمدپور هستیم که صادقانه برای این رشته زحمت می کشند‌.
او عنوان کرد: میزبانی و برگزاری مسابقات هندبال در تبریز از کارهای بسیار خوب این هیئت است و با توجه به اینکه بودجه کمی داریم ولی هر ساله مسابقات خوبی را در استان برگزار می کنیم. رشته ورزشی هندبال در بین رشته های ورزشی دیگر بسیار مظلوم واقع شده و کم درآمد ترین رشته، نسبت به رشته های ورزشی دیگر است.
برترین مربی زن هیئت هندبال از موسسه رسانه ورزش و هیئت هندبال تشکر کرد و گفت: تداوم برگزاری جشنواره هدف روحیه و علاقه ورزشکاران را برای ادامه مسیر قهرمانی بالا می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف اقدامی خوب برای امید دادن به ورزشکاران است

یکشنبه 26 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، حمیده حسن زاده با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف اظهار کرد: در این شرایط بد کرونایی که ورزشکاران و قهرمانان از حضور در رقابتها جا مانده اند، برگزاری این جشنواره امید و روحیه به ورزشکاران می دهد و باعث رشد و توسعه ورزش استان می […]