استعفا پس از استعفا، بیات پس از بیاتلو!

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، پس از شکست روز گذشته ماشین سازی برابر فولاد خوزستان که هشتمین باخت فصل این تیم را رقم زد، موجب شد تا بهداد بیات رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل موقت باشگاه ماشین سازی از سمت خود کناره گیری کند.

انتخاب های نادرست ابتدای فصل و روی کار آمدن کادر فنی کاملا بی تجربه و البته پر ادعا، موجب شد تا موجی از حواشی پیرامون تیم ماشین سازی را دربر بگیرد و در ادامه، نمایش ضعیف و شکست های سریالی آتش این حواشی و اختلافات را شعله ورتر کرد.

نتایجی که باعث اخراج وحید بیاتلو از سرمربیگری ماشین سازی شد و تبعات آن بعدها دامن سید محمد علوی، موسپید کارکشته و خوشنام تاریخ باشگاه ماشین سازی را گرفت.

نادیده گرفتن بازيكنان مستعد و آينده دار بومی تیم های پایه، از دست دادن نفرات تاثیرگذار فصل گذشته و به کارگیری بازیکنان پا به سن گذاشته لیگ یکی، از ابتدا این تصور را در ذهن هواداران ماشین سازی ایجاد کرد که یک فصل کابوس وار در انتظار قدیمی ترین تیم شمالغرب کشور است. کابوسی که اکنون با کسب چهار امتیاز از 12 بازی، رنگ واقعیت به خود گرفته و فانوس جدول لیگ بیستم را به دست ماشین سازان سپرده است.

فارغ از وضعیت نابسامان تیم بزرگسالان که کاندیدای شماره 1 سقوط از لیگ برتر به لیگ یک است، اعضای تیم های پایه ماشین سازی نیز از زمین و زمان گلایه دارند. دريافت هزينه تست كرونا از بازيكنان پایه و ارسال پیام با این مضمون که “در خانه شام زیاد بخورید، چون قرار نیست فردا صبحانه بدهیم” به گروه واتس آپ تیم جوانان قبل از بازی لیگ برتر جوانان کشور، اوج آشفتگی و بی صاحبی باشگاه ماشین سازی را نشان می دهد. تیمی که صاحبان اصلی آن هواداران مظلوم و وفاداری هستند که با گذشت سالها، همچنان چشم امید به سامان گرفتن تیم محبوبشان دارند اما تصمیمات اشتباه برخی مدیران و اشخاص، وضعیت این تیم را به بدترین شکل ممکن رقم زده است.

قراردادهایی با ارقام ناچيز و قطع هر نوع مساعدت برای بازیکنان حتى در دوران مصدوميت، زخمى نیست كه با یک ضيافت ناهار قبل از بازی با فولاد بهبود يابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دومین دوره آموزش رایگان بیلیارد در تبریز برگزار می شود

سه‌شنبه 7 بهمن 1399
به گزارش تبریز پویا، هیئت بولینگ و بیلیارد آذربایجان شرقی دوره های آموزش رایگان ویژه آقایان را برگزار می کند که دوره نخست آن دو هفته قبل برگزار شد. دومین دوره این آموزش ها جمعه ۱۰ بهمن برگزار خواهدشد. ظرفیت شرکت در این دوره برای ۳۰ نفر فراهم شده است.