تجلیل از برترین‌های کاراته دانش‌آموزی در حضور سعید نیکوخصلت

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، مراسم تجلیل از مقام‌آوران، عوامل برگزاری و مربیان برتر مسابقات کاراته دانش‌آموزی دختران و پسران استان و حامیان کاراته استان توسط انجمن کاراته دانش‌آموزی و با حمایت موسسه افق سلامت آذرآبادگان برگزار شد.
این مراسم به‌مناسبت گرامیداشت روز دانش‌آموز، با هدف گسترش الگوهای مثبت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نوجوان و جوان استان در سالن هیئت کاراته، و با حضور زهره عاشری رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش، سونیا اندیش عضو هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد ارس، سعید نیکوخصلت عضو هیئت‌مدیره هیئت کاراته، محمد افسری رئیس هیئت کاراته و مهتاب نوروزی نایب رئیس هیئت کاراته بانوان استان برگزار شد.
در این مراسم، از طرف انجمن کاراته دانش‌آموزی استان، از زهره عاشری، سعید نیکوخصلت، سونیا اندیش، زینال امجد، مجید بهرامی، محمد افسری، حامیان کاراته استان و دبیران انجمن کاراته دانش آموزی شاهرخ شریفیکیا و رقیه باقرنسب، جهت همکاری با انجمن و همچنین از هلیا احمدی باویل دانش‌آموز مستعد کاراته استان تجلیل به‌عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ناکامی جوانان بسکتبالیست آذربایجان‌شرقی در راه صعود

یکشنبه 16 آبان 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، در روز سوم این رقابت‌ها، تیم آذربایجان‌شرقی طی دیدار برابر خراسان رضوی مغلوب شد و از راهیابی به دور بعدی بازماند. تیم آذربایجان‌شرقی که در روز اول برابر تیم میزبان صاحب برتری شده بود، بعد از باخت به گیلان، در مسابقه سوم با نتیجه […]