اقدامات اعضای فعلی شورا نادیده گرفته نشود/ چهره های ورزشی و تبلیغ ناشیانه کاندیداها

حضور بعضى از ورزشكاران و ورزشدوستان در وادى سياست و انتخابات موضوع جالب و هيجان انگيزى است كه در شرایط فعلی با توجه به بازار آشفته اقتصاد كشور و مشكلاتى كه ويروس منحوس كرونا چه در برگزارى مسابقات ورزشى و چه در موضوع كسب درآمد ورزشكاران و مربيان و اهالى ورزش بوجود آورده، چه به عنوان کاندیدای شورای شهر و چه به عنوان مبلغ این کاندیداها در راس برنامه های این افراد قرار گرفته است.

بعضى ورزشكاران اما با بی توجهی به اصول دنياى سياست، ته مانده اميد خود را بدون آینده نگری صرف تبليغ ناشیانه عده ای كانديداى به ظاهر ورزشدوست می كنند.

اين موضوع باعث ناديده گرفته شدن فعاليت هاى موثر و مهم بعضى از اعضاى فعلی شورا كه هميشه پاى ثابت حمایت و دفاع از حقوق اهالى ورزش بودند و قدم هاى مهمى را در اين راستا براى آینده ورزش استان و شهر برداشته اند، می شود.

حضور پرشور در انتخابات و حمایت از کاندیداهای ورزشی اصلح که هم از جنس ورزش هستند و هم به امور مربوط به توسعه شهر از جوانب فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … آشنایی کامل دارند، خواسته اغلب اهالی ورزش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هیئت کشتی به وعده های خود عمل کند

سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400
محمد ملکی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: هیئت کشتی آذربایجان شرقی برای ارتقای این رشته در استان نیازمند عمل به وعده های خود است. وعده هایی که قبل از روی کار آمدن داده شده بود. او افزود: قبل از کرونا کشتی آذربایجان شرقی در جمع ۱۰ […]