المپیاد فرهنگی ورزشی پرچم، گامی به سوی اجرا

کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه‌نامه اجرایی المپیاد فرهنگی ورزشی پرچم با بررسی مفاد پیشنهادی آن، گام دیگری به اجرا نزدیک شد.

به گزارش تبریز پویا، در این نشست که با حضور مدیران شهرداری، مدیران سازمان‌های مرتبط و معاونان ورزش سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور و نهادهای دخیل برگزار شد، با بررسی مفاد آیین‌نامه و برگزاری هرچه مطلوب این دوره از المپیاد همراه بود.
بررسی رشته‌های حاضر در این دوره از المپیاد، استفاده از ظرفیت نهادهای دولتی برای برگزاری المپیاد، تعامل با نهادهای فرهنگی برای اخذ نتیجه مطلوب‌تر از المپیاد، توجه به ظرفیت‌های مغفول میان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی در راستای پرورش آنها و … از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست، علی زارعی شکاری مسئول دبیرخانه مرکزی شورای سیاستگذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به ضرورت‌های برگزاری و استمرار آن، خاطرنشان کرد: رویداد پرچم، به بخشی از هویت ورزشی تبریز تبدیل شده است و امید آن می‌رود که با برگزاری هرچه مطلوب‌تر آن، زمینه برای بالندگی ورزش تبریز فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ظرفیت بالای المپیاد پرچم برای تعالی همدلی، مورد توجه است

پنج‌شنبه 17 شهریور 1401
رییس سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: المپیاد پرچم، مجالی برای اعتلای همدلی و توجه به مکتب شهید سرافراز، قاسم سلیمانی همراه خواهد بود.