تجلیل پیشکسوتان ورزشی از حمایت‌ شهرداری تبریز

به گزارش تبریز پویا، پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی شامگاه دیروز در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره هدف مورد تجلیل قرار گرفته و طی گفتگویی با خبرنگار شهریار حمایت شهرداری از ورزشکاران را موجب ارتقای ورزش استان دانستند.

دکتر کوشافر، پیشکسوت فوتبال استان در این باره گفت: اگر دستاورد جشنواره هدف را به چهار قسمت تقسیم کنیم، بیش از دو قسمت آن مختص شهرداری تبریز است.

او جشنواره هدف را اتفاق فوق‌العاده‌ای معرفی کرد که به ورزش گذشته، حال و آینده تبریز و استان نگاه ویژه‌ای دارد.

علی عطایی، پیشکسوت والیبال و بسکتبال استان حمایت شهرداری در برگزاری جشنواره هدف و تجلیل از ورزشکاران را موجب ترویج و ترغیب جوانان به ورزش همگانی و حرفه‌ای، فوق‌العاده مؤثر دانست.

ناصر پایه‌گذار، پیشکسوت ژیمناستیک استان نیز از آماده‌ سازی ۱۲ طرح ورزشی برای ارائه به مجموعه شهرداری خبر داد و گفت: تیم داری شهرداری انحراف از اهداف ورزش بود و باید با حمایت از ورزش همگانی زمینه رشد و ارتقای ورزشکاران نوجوان را فراهم آورد.

او کودکان و دانش‌آموزان را قهرمانان فردا معرفی کرده و ابراز امیدواری کرد در دوره‌های بعدی نقش آموزش و پرورش نیز در جشنواره هدف پررنگ باشد.

لعیا اباعبداللهی، پیشکسوت دوچرخه‌سواری استان هم با تشکر از حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز از ورزشکاران، خواستار ورود همه سازمان‌های دولتی در حمایت از ورزشکاران شد.

او حمایت نهادهای دولتی از ورزش را موجب سلامت جامعه و ترغیب جوانان به ورزش و الگوی زندگی اجتماعی مردم دانست.

اقبال تاج صالح ودادی، پیشکسوت شنای استان با اشاره به عملکرد مطلوب شهرداری در حوزه ورزش همگانی گفت: حمایت شهرداری از جشنواره هدف و برنامه‌های مشابه می‌تواند یکی از امیدهای جوانان برای ورود و فعالیت در عرصه ورزش باشد.

او ادامه داد: شهرداری اگر در زمینه ورزش همگانی پیشقدم باشد، نتایج بهتری نسبت به ورزش قهرمانی کسب می‌کند.

نخستین جشنواره هدف با انتخاب برترین های سال ۹۸ ورزش آذربایجان شرقی (هدف) و معرفی و تجلیل از نفرات برتر، به همت موسسه رسانه ورزش و با مشارکت شهرداری تبریز و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، قرار است با عنوان جشنواره هدف بصورت سالانه برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف، انگیزه‌ای برای ورزشکاران

پنج‌شنبه 30 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، سعید حاجی‌زاده در آیین اختتامیه جشنواره معرفی برترین‌های ورزشی استان (هدف) با بیان این مطلب اظهار داشت: جشنواره هدف حرکت ارزشمندی در سطح استان است که امیدوارم در سال‌های بعد نیز تداوم داشته باشد. او افزود: تجلیل از ورزشکاران، به خصوص ورزشکاران نونهال که عنوانی در […]