امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری تبریز و هیئت والیبال

عادل بناکار امروز در گفتگو با تبریز پویا، اعلام کرد: طی این تفاهم‌نامه مقرر شد در راستای همگانی کردن ورزش، همکاری و هم‌افزایی لازم به منظور توسعه رشته ورزشی والیبال در محلات و همچنین سطح پایه صورت گیرد.
او با اشاره به سابقه تبریز در والیبال اظهار کرد: در ابتدا به دنبال ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم با استفاده از تجربیات گذشته و انگیزه علاقه‌مندان به این رشته ورزشی، به توسعه والیبال شهرمان کمک کنیم.
رئیس هیئت والیبال شهرستان تبریز گفت: پیش از این بازیکنان تبریزی در رده‌های مختلف تیم ملی حضور داشتند اما در اواسط راه وقفه‌ای پیش آمد که شهرداری با حضور خوب خود، به نوعی این کمبود را جبران کرد اما محدودیت‌هایی نیز شامل این تیم شد.
او با اشاره به بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان والیبال تبریز برای ایجاد انگیزه در نوجوانان و جوانان عنوان کرد: در وهله اول سعی کردیم اتاق فکری متشکل از پیشکسوتان و افتخارات والیبالمان که الگوی جوانانمان هستند، تشکیل دهیم. همچنین ما کانون‌های فعالی در رده‌های سنی مختلف بخش دختران و پسران داریم که لازم است از این پتانسیل‌ها حمایت کرده و از توانمندی آن‌ها در راستای توسعه والیبال شهرمان استفاده کنیم.
بناکار اضافه کرد: در گذشته شهرداری تبریز علاوه بر حضور در ورزش قهرمانی، فعالیت‌های خوبی در ورزش همگانی و ورزش پایه داشته که امروز این مسئله بیشتر مشهود است. امیدواریم بتوانیم با همکاری و هم‌افزایی، گام‌های مؤثری در توسعه ورزش همگانی و رشته والیبال شهرمان برداریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تراکتور به مصاف نود ارومیه می‌رود

سه‌شنبه 22 مهر 1399
به گزارش تبریز پویا، تیم فوتبال تراکتور با هدایت منصوریان برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال آماده می‌شود و طبق برنامه قرار است این تیم تبریزی از ساعت ۱۵:۳۰ فردا در یک بازی دوستانه به مصاف تیم نود ارومیه در ورزشگاه بنیان دیزل برود. سرخپوشان تبریز دور جدید تمرینات خود […]