انگیزه مضاعف برای درخشش در پیست پاریس!

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، طی سال های ٩٩ و ١٤٠٠ که منتهی به بازیهای المپیک بود، دووميدانى كاران آذربايجان شرقى و مشخصاً مهدی پیرجهان به عنوان دونده المپیکی، با حضور در مسابقات مختلف در کنار تلاش برای كسب عناوين ارزشمند قهرمانی، سعى در حفظ آمادگى بدنی خود داشتند اما پيرجهان با شركت در اين مسابقات اگرچه به آمادگی لازم جهت حضور در المپیک نزدیک شد اما مثبت بودن تست كرونای او در آخرين روزهاى تحقق روياى المپيك، این دونده جوان را تنها بازمانده كاروان کشورمان در توكيو ٢٠٢٠ معرفی کرد.

اين نتيجه آزمایش کرونای پیرجهان، كام تمام ایرانی هاى تماشاگر رقابت هاى المپيك ٢٠٢٠ را تلخ كرد، اما آنها به شايستگى هاى بى پايان فرزند تبریز سرفراز اعتقاد دارند و اکنون همه در انتظار حضور او در صحنه هاى مهم جهانى و ميادين بين المللى از جمله المپيك ٢٠٢٤ پاريس هستند.
مهدى پيرجهان که به گمان خیلی ها، بیشترین شانس کسب مدال در بین دو و میدانی کاران اعزامی به المپیک را داشت، هرگز مسافر توکیو نشد اما او هميشه در خاطر مردم تبریز به عنوان یک قهرمان خواهد ماند و همه منتظرند تا مهدی با انگیزه ای مضاعف، سه سال بعد بتواند با کسب دوباره سهمیه المپیک، این بار در پیست تارتان پاریس هنرنمایی کرده و به مدال برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ایمان ولی زاده، جوان ترین ملی پوش آذربایجان شرقی!

شنبه 6 شهریور 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، ایمان ولی زاده متولد آخرین روزهای زمستان ۸۵ و کم سن ترین بازیکن ملی پوش حال حاضر آذربایجان شرقی است. او که هم اکنون عضو تیم ملی نوجوانان کشورمان است، قرار است مهر ماه سال‌جاری در مسابقات آسیایی مهارت‌های فردی و صعود به جام […]