گلایه‌های داور جهانی از عدم حمایت هیئت کاراته آذربایجان‌شرقی

به گزارش تبریز پویا، ولی حسینی تنها داور از استان آذربایجان‌شرقی بود که در این مسابقات قضاوت کرد اما وی از هیئت کاراته استان به جهت عدم توجه و حمایت از حضورش در مسابقات جهانی، گلایه کرد. این در شرایطی است که افسری رئیس هیئت کاراته استان نیز نظری غیر از این دارد. در ادامه مطلب، گفتگوی پایگاه خبری تبریز پویا با میر ولی حسینی و محمد افسری را می‌خوانید:
حسینی در این خصوص با ابراز تاسف از عدم حمایت هیئت کاراته استان از وی، اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی جهان ناشنوایان که با حضور ۹ کشور برگزار شد، من تنها داور از استان بودم که در این رقابت‌ها حضور داشتم اما متاسفانه به‌رغم انعکاس خبری این مسابقات در رسانه‌های متعدد و پخش مستقیم آن، حضور من هیچ انعکاسی در هیئت استان نداشت.
وی افزود: همه تلاش من این است که کاراته استان آذربایجان‌شرقی در کشور مطرح شود، اما هیچ‌گونه حمایتی از طرف هیئت کاراته از من نمی‌شود.
این داور جهانی کاراته استان عنوان کرد: قصد داشتم از استان دیگری به فعالیت‌های خودم در کاراته ادامه دهم اما با وساطت دوستان از این کار منصرف شدم.
وی در خصوص فعالیت‌های خود در کاراته استان گفت: به جرات می‌توانم بگویم باشگاه قهرمان آذربایجان تنها باشگاهی است که در رده بزرگسالان بیشترین اعزامی برای مسابقات را دارد که همه آنها شاگردان من هستند.
حسینی اظهار کرد: تنها انتظار من از هیئت کاراته استان آذربایجان‌شرقی، همراهی و توجه است.
اما بعد از شنیدن گلایه‌های میر ولی حسینی، با محمد افسری رئیس هیئت کاراته استان گفتگویی انجام دادیم.
افسری در واکنش به اظهارات میر ولی حسینی گفت: برما پوشیده نیست که آقای حسینی فردی فنی و فعال است اما عدم همکاری ایشان هم مسئله‌ای قابل تامل است.
وی افزود: مهم‌ترین موضوعی که می‌خواهم در کاراته استان رشد پیدا کند همدلی، همراهی و همفکری است اما متاسفانه حاشیه‌آفرینی‌ها باعث به‌هم خوردن تعادل در روند این کار است.
رییس هیئت کاراته استان عنوان کرد: آقای حسینی پیش از این تلاش‌های زیادی برای سر و سامان گرفتن هئیت کاراته استان انجام داده است اما در حال حاضر اینگونه نیست.
وی ادامه داد: بارها از آقای حسینی خواستم تا به عنوان مدرس با هیئت همکاری کند تا با ارتقای سطح داوری در استان به نتایج بهتری برسیم، اما پاسخ مثبتی از سوی ایشان دریافت نکردیم.
افسری اظهار کرد: قضاوت آقای حسینی در مسابقات اخیر با اطلاع و حمایت هیئت بود، اما در مسابقات جهانی ناشنوایان، هیئت هیچ اطلاعی از حضور ایشان نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احیای باشگاه شهرداری تبریز، ورزشکاران بومی را تحت پوشش قرار می‌دهد

یکشنبه 7 آذر 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، شهرام دبیری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: باشگاه شهرداری قبلا وجود داشت و منحل شد. اکنون می‌خواهیم این باشگاه را احیا کنیم تا هم به ورزش همگانی و هم آموزش ورزش پایه بپردازیم تا ورزشکاران بومی را تحت پوشش قرار […]