اولین کورت اختصاصی 3 & 3 ایران در تبریز ساخته می شود

ظهر روز گذشته بازدید از روند ساخت و تکمیل نخستین کورت اختصاصی بسکتبال 3&3 ایران در تبریز انجام یافت.

به گزارش روابط عمومی هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی این کورت توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و با بودجه ای نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال در مجموعه ورزش ميرداماد و در مساحتی بالغ بر ١٠٠٠ متر مربع در حال تکمیل و اتمام ساخت می‌باشد.

رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی به همراه نمایندگان دفتر فنی و مهندسی اداره کل جوانان و ورزش آذربایجان شرقی ضمن بازدید از روند ساخت گفت : برای اولین بار در ایران کورت اختصاصی بسکتبال سه نفره در حال آماده‌سازی است.
سیامک گهرخانی افزود : با توجه به پتانسيل استان، پيشنهاد اختصاص يك زمين جهت احداث كورت بسكتبال سه نفره از سوی هيئت به اداره كل داده شد كه خوشبخاته با موافقت اداره كل و اختصاص این زمين در مجموعه ميرداماد كه شامل زمين بازی و ساختمانی شامل دو رختكن جداگانه مجهز و يك اتاق مديريتی ميباشد پس از تکمیل، تحویل هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی خواهد شد و کفپوش مخصوص بسکتبال در آن پهن می شود.
وی از اداره كل بابت اختصاص اين زمين و شخص آقای ستوده نژاد بابت پيگيری تكميل پروژه و همچنين از دكتر شرفشاهي معاونت فنی اداره كل و همكاران محترمشان كه در تسريع عمليات اين پروژه نقش اساسی داشتند نيز تشكر ويژه نمود.
گهرخانی در خاتمه بیان داشت : طی مذاکراتی كه با كميته سه به سه فدراسيون بسکتبال داشتيم قرار است با برگزاری يك ايونت كشوری اين پروژه در هفته تربيت بدنی افتتاح گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری دومین جشنواره ملی شوسواره در اهر

چهارشنبه 12 مهر 1402
مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی گفت: دومین جشنواره ملی شوسواره با حضور ۶۰ سوارکار از سراسر کشور در اهر برگزار شد.