بادی بالانس جادوی تناسب اندام است

ائلشن داوران حق در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا، اظهار کرد: بادی بالانس ترکیبی از حرکات تای چی، یوگا و برخی از تمرینات با روش کنترولوژی است و ورزشی قدرتی- استقامتی است که بر روی بزرگترین و کوچکترین عضله تاثیر می گذارد.

او افزود: بادی بالانس باعث انعطاف‌پذیری و آرامش ذهن و تمرکز آن می شود و اجرای حرکات آن همراه با موسیقی استاندارد و کروگرافی (طرح برنامه) است. این ورزش بدن را تحت کشش قرار داده و پس از آن ناحیه شکمی را با برخی تمرینات تقویت و در انتها بدن را با ریلکسیشن و مدیتیشن خاص خود آرام می بخشد.

برترین ورزشکار زن سال 98 هیئت ورزش های همگانی عنوان کرد: بنده در کمیته کشوری و استانی بادی بالانس در راستای توسعه و همگانی کردن این رشته خاص تلاش می کنم و امیدوارم با حمایت مسئولان نخستین مسابقه و رویداد بزرگ کشوری را به میزبانی شهر زیبای تبریز برگزار کنیم.

داوران حق، گفت: امیدواریم بتوانیم بعد از کرونا، کارگاه ها و دوره های مربیگری و استعدادیابی را برای تشکیل تیم های قدرتمند بادی بالانس استان داشته باشیم.

او بادی بالانس را جادوی خلق تناسب اندام اشاره کرد و افزود: با توجه به ساختار مهندسی این رشته، یک فرد در بازه زمانی یک ساعته و انجام آن در دو یا سه روز در هفته و پس از هشت هفته متوالی، شاهد تغییرات فیزیکی و اصلاح ساختار قامتی و ناهنجاری های بدنی خود خواهد شد.

مسئول کمیته مسابقات و رویدادهای کشوری بادی بالانس در پایان ضمن تشکر از موسسه رسانه ورزش و پایگاه خبری تبریز پویا به دلیل توجه و اهمیت دادن به همه رشته های ورزشی، ورزشکاران، مربیان و مدیران، خواستار حمایت مسئولان از بادی بالانس به عنوان یک رشته منحصر به فرد در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تیم آژند تبریز در هتل استقلال تهران اردو زد

جمعه 12 دی 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، تیم فوتبال آژند تبریز پس از حضور در تهران، در هتل پارسیان استقلال اسکان یافت. این تیم در هفته نخست رقابت های لیگ دسته سه باشگاه های کشور روز سه شنبه در بیجار به میدان خواهد رفت. رضا صاحبی گلزن نام آشنای سالهای گذشته […]