بازگشایی استخرها نیازمند مجوز ستاد مقابله با کرونا است

اکبر فرج اللهی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: با توجه به تعطیلی استخرها، اغلب مربیان و شناگران استان بدون فعالیت و بیکار شده اند و فقط دو ورزشکار قهرمان شهرمان، مجتبی ولیپور در تبریز و مهدی انصاری در تهران برای کسب سهمیه المپیک در حال تمرین هستند.

او افزود: به جز این دو ورزشکار که در سطح حرفه ای و ملی فعالیت دارند، متاسفانه بقیه ورزشکاران شنا و مربیان استخرها مدت هاست که به دلیل محدودیت های کرونا هیچ فعالیتی ندارند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی آذربایجان شرقی در خصوص بازگشایی استخرها گفت: بازگشایی استخرها باید با مجوز فدراسیون و ستاد ملی مقابله با کرونا که زیر نظر فرمانداری هر شهر است، باشد. یک سری بخشنامه های اعلام شده جهت بازگشایی ابلاغ شده که متاسفانه بدلیل شرایط سخت از جمله تست pcr ورزشکاران در هر هفته، بازگشایی فقط در دو تایم و تعطیلی سونا وجکوزی، کسی رغبتی برای بازگشایی استخرها ندارد.

او با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی این هیئت اظهار کرد: ما در برگزاری دوره های آموزشی مشکلی نداشتیم و شاید برگزاری همین دوره های دانش افزایی، تنها قسمت فعال هیئت در شرایط کنونی است.

فرج اللهی افزود: ما چهار دوره کلاس های آمادگی مربیان را بصورت مجازی برگزار کردیم و دوره تغذیه ورزشی را نیز در ششم اسفند برگزار خواهیم کرد. همچنین یک دوره مربیگری درجه 3 کرال بانوان را با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت عملی و تئوری برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیئت شنای آذربایجان شرقی در خصوص عملکرد این هیئت در دو سال اخیر گفت: در سال ۹۸ در فدراسیون شنا، هیئت آذربایجان شرقی در ارزیابی بین هیئت های شنای کشور مقام سوم را کسب کرد و همچنین در بین هیئت های ورزشی استان نیز، هیئت شنا مقام سوم را کسب کرد.

او افزود: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ تمامی مشکلات از جمله مشکل ویروس کرونا حل شود و ما بتوانیم به فعالیتهای خود در رشته شنا ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نشاط و شادابی شهروندان ورزشکار در جامعه منعکس می‌شود

چهارشنبه 29 بهمن 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، بهمن عبدی در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز ویژه‌برنامه‌های پویش “همه برای تندرستی” که به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: اینکه افراد در رده‌های مختلف سنی این رسالت، ارزش و احترام را برای […]