مقام دوم ماده استقامت، مقام دوم و سوم ماده تایم تریل

هاشم کندی رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا، در خصوص برگزاری لیگ دوچرخه سواری گفت: اولین مرحله مسابقات لیگ در استان اصفهان و در شهر گلپایگان برگزار شد.

او افزود: آذربایجان شرقی برای اولین بار در قالب تیم دانشگاه آزاد و با ترکیب اصلی در این مسابقات شرکت کرد. البته در این بین بهنام آرین در لحظات آخر به تیم ما اضافه شد.
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گفت: در مسابقات ماده استقامت سعید صفرزاده از تیم دانشگاه آزاد توانست مقام دوم را کسب کند و در تایم تریل که امروز برگزار شد بهنام آرین مقام دوم و سعید صفرزاده مقام سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

او ادامه داد: در مجموع، در استقامت یک مقام دوم و در تایم تریل موفق به کسب مقام دوم و سوم شدیم و در مجموع امتیازات تیمی نیز تیم دوم هستیم.

هاشم کندی با بیان اینکه در ششم مهر میزبان این مسابقات در شهر تبریز خواهیم بود گفت: امیدوارم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و امتیاز عقب افتاده را نسبت به تیم سپاهان اصفهان جبران کنیم.
رئیس هیئت دوچرخه سواری در خصوص تاسیس تیم دوچرخه سواری کوهستان گفت: علاوه بر تیم جاده ما یک تیم کوهستان را تاسیس کردیم که در ماه مهر ماه اگر شرایط کرونایی اجازه بدهد استارت آغاز این مسابقات در شهر تهران زده خواهد شد.
او در ادامه از وجود بستر مناسب برای برگزاری لیگ مسابقات دوچرخه سواری خبر داد و اظهار داشت: ما همه ساله تور ایران و آذربایجان را با حضور ۱۵ یا ۱۶ تیم خارجی برگزار می کنیم و بستر مناسب این مسابقات از تجربه گرفته تا زیر ساخت لازم برای برگزاری مسابقات در بهترین شرایط را داریم. فکر نمی کنم برای برگزاری مسابقات مشکل خاصی داشته باشیم.  همیشه تبریز در کارنامه خود بهترین میزبانی ها را داشته است.
هاشم کندی به ضرورت همکاری نیروی انتظامی برای برگزاری این مسابقات اشاره کرد و افزود: برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات نیاز به همکاری نیروهای انتظامی است که همیشه در پشتیبانی و برگزاری این گونه مسابقات سابقه درخشانی دارند. کادر ما در هیئت دوچرخه سواری نیز بسیار مجرب بوده و با همکاری نیروی انتظامی امیدواریم مسابقات بدون حاشیه را برگزار کنیم.

او در پایان گفت: مسابقات دوچرخه سواری در ششم مهر بدون حضور تماشاگر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تداوم برگزاری وبینار های آموزشی برای ناجیان غریق

چهارشنبه 19 شهریور 1399
ساناز پور خورشيدى امروز در گفتگو با خبرنگار تبريز پويا با اشاره به برگزارى پنج دوره وبينار براى ناجيان غريق استان كه هر ساله در سه ماهه اول سال موظف به شركت در اين دوره ها بودنند گفت: وبينار هاى برگزار شده با توجه به شرايط كرونايى مورد استقبال ناجيان […]