بازگشت رسول به خانه؛ چرا دیر؟ چرا دور؟

رسول خطيبى بعد از هت تريك در رساندن تیم های دسته اولی به لیگ برتر و كسب بهترين امتياز و جايگاه براى آلومنيوم اراك در نخستین حضورش ليگ و البته بُرد پرگل مقابل ماشين سازى و شکست پرسپولیس و تراكتور، دوباره دست دوستى هلدينگ آتا و مالك آن را پذيرفت و به تبريز برگشت.

بازگشت رسول خطيبى به تبريز را می توان از دو جنبه مورد بررسی قرار داد. اول اینکه تراكتوری ها بخاطر عملکرد درخشان خطیبی در آلومینیوم به سراغ او رفتند و دوم اینکه رضا زنوزى گزینه مناسب دیگری غیر از رسول، پیش روی خود نداشت و این در حالی است که خود زنوزی عامل رفتن خطیبی از ماشین سازی و فوتبال تبریز شده بود.

اما سوال مهمی که در ذهن خیلی ها متبادر شده، این است كه چرا قابلیت های رسول خطیبی از سوی مالک باشگاه تراکتور نادیده گرفته می شد و
بازگشت او به فوتبال تبریز اینقدر دیر انجام شد؟

به هر حال رسول خطیبی در یک مقطع حساس به خانه و شهر خود بازگشته تا هواداران تراکتور این بار با امید زیادی شاهد حضور این مربی بومی و توانمند در نیمکت تیم محبوبشان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیرعامل جدید باشگاه ماشین سازی تبریز منصوب شد

یکشنبه 3 اسفند 1399
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، پس از کناره گیری سه ماه قبل سید محمد علوی از راس مدیریت باشگاه ماشین سازی، امروز حامد نجفی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد. حامد نجفی پسر شهردار سابق تبریز، پیش از این چند سال به عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون […]