بودجه هیئت حتی برای اعزام به مسابقات کافی نیست/ زیر نظر شهرداری هیچ مشکلی نداشتیم

قاسم محمد صادقی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: مثل تمامی تیم ها و رشته های ورزشی، ما هم مشکلاتی داریم اما اصلی ترین مشکل ما نبود زمین مناسب برای تمرین کردن تیم ها است.

او ادامه داد: ما جزو سه تیم برتر کشور هستیم. فعالیت ما تا سه ماه پیش خیلی خوب بود، سالن برای تمرین داشتیم و بازیکنان باهم هماهنگ و همیشه آماده بودند. تیم جوانان ما سال قبل بین 14تیم مقام دوم را کسب کرد و تیم بزرگسالان هم سال پیش در مسابقات کشوری مقام دوم را کسب کرد.

صادقی عنوان کرد: از مسئولان می خواهم که یک زمین مناسب برای تمرینات ما در نظر بگیرند. ما قبلٱ زیرنظر شهرداری فعالیت می کردیم و هیچ مشکلی نداشتیم اما از وقتی که زیرنظر هیئت فعالیت می کنیم، هم از نظر زمین و هم از نظر اعزام به مسابقات دچار مشکل شده ایم.

او افزود: به خاطر هزینه های زیاد به برخی از مسابقات اعزام نمی شویم. 16تیم زیرنظر هیئت انجمن های ورزشی فعالیت دارند که برای این 16تیم 12میلیون بودجه دادند که این بودجه برای اعزام به مسابقات کافی نیست. امیدوارم برای این رشته ورزشی یک زمین مناسب و یک اسپانسر خوب پیدا شود.

راگبی ورزشی است با دست و در سه نوع بازی یونیون، سورو و فیفتین انجام می شود. تیم ها بصورت پنج نفره، هفت نفره و 15نفره تشکیل می شود. تیم های پنج نفره در ساحل فعالیت می کنند. در بازی های ساحلی پنج دقیقه نیمه اول و پنج دقیقه نیمه دوم و بین نیمه ها یک دقیقه وقت استراحت در نظر گرفته می شود. تیم های هفت نفره و 15نفره مثل فوتبال در زمین چمن انجام می شود. تیم های هفت نفره، هفت دقیقه نیمه اول و هفت دقیقه نیمه دوم و بین نیمه ها یک دقیقه وقت استراحت در نظر گرفته می شود. تیم ها در فیفتین از هشت نفر تشکیل می شود که 40دقیقه نیمه اول و 40دقیقه نیمه دوم و بین نیمه ها 10دقیقه وقت استراحت در نظر گرفته می شود. در ایران در طول سال یک دوره سورو، یک دوره فیفتین و یک دوره ساحلی برگزار می شود. گلی که زده می شود دارای پنج امتیاز است و پنالتی که گل شود، دارای سه امتیاز است. پنج داور نیز بر مسابقه نظارت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دونده مراغه ای قهرمان دوی صحرانوردی کشور شد

شنبه 11 بهمن 1399
به گزارش تبریز پویا به نقل از روابط عمومی هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی، رقابت های دوی صحرانوردی قهرمانی جوانان کشور امروز با کسب عنوان نخست امیررضا ثمودی از آذربایجان شرقی به پایان رسید. در این رقابت سخت و پر هیجان، ثمودی موفق شد با پشت سر گداشتن رقبا، […]