بازیکنان ماشین سازی به خودباوری رسیده اند/ مقابل فولاد به دنبال نتیجه ای مقبول هستیم

علیرضا اکبرپور در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا، اظهار کرد: ما فردا مقابل فولاد که یکی از تیم های خوب لیگ است بازی داریم و تلاش می کنیم تا با نتیجه ای رضایتبخش از میدان خارج شویم.

او ادامه داد: ما در وهله اول بخاطر آبرو و حیثیت خودمان بازی می کنیم. دیدارهایی هم که قبلا باخته یا مساوی کرده ایم، برای ما به منزله برد هست چرا که بچه ها با تمام توان در بازی ها حاضر شده اند و برای نتیجه گیری تلاش کرده اند.

اکبرپور با اشاره به اینکه بازیکنان ماشین سازی را به خودباوری رسانده، گفت: ما در بازی با سپاهان خوب بودیم و خدا هم کمکمان کرد که خوب بازی کنیم. مقابل مس هم با نتیجه ای خوب برنده شدیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

او با اشاره به غیبت یک بازیکن اصلی تیمش در دیدار فردا برابر فولاد، اظهار کرد: ما همان نفرات بازی قبلی را برای بازی با فولاد در اختیار داریم و فقط اسدی را که دقیقه 20 بازی با مس به دلیل مصدومیت تعویض شد، در بازی فردا نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ادامه داد: ما بازیکن به حد کافی نداریم و مجبوریم که از برخی بازیکنان در پست های غیر تخصصی شان استفاده کنیم. من از بازیکنانم ممنونم که هر چه در توان دارند به کار می گیرند.

او گفت: امیدوارم بچه ها بخاطر برد پرگل برابر مس مغرور نشوند و همان طور و حتی بهتر از بازی با مس پیش برویم. متاسفانه شرایط فعلی تیم بخاطر اتفاقات اوایل فصل بوده که مربی و مدیر عوض شده وگرنه بازی هایی که باخته یا مساوی کرده ایم برای من در حد برد است چون بازیکنان با تمام وجود بازی کرده اند.

اکبرپور عنوان کرد: ما در بازی با مس به اندازه 19 بازی موقعیت گل داشتیم. یا در بازی با آلومینیوم اراک و سایپا موقعیت های گلی داشتیم که نشان داد بچه ها اگر کمی باهوش و با روحیه عمل می کردند و این موقعیت ها گل می شد، نتایج ما تغییر می یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقام سومی دونده شبستری در مسابقات نوجوانان بانوان کشور

شنبه 19 تیر 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا ، محدثه مرادی روز گذشته در رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان بانوان کشور در ماده ۱۰۰ متر با مانع به مقام سوم دست یافت. مرادی در پیکاری نزدیک با رقبای خود با زمان 15:78 ثانیه و فقط با 64 صدم ثانیه نسبت […]