بازی رفت فینال فوتسال کیفیت خوبی نداشت

اسماعیل تقی پور امروز در گفتگو با خبرنگار تبریز پویا در خصوص بازی رفت مس سونگون و گیتی پسند اصفهان اظهار کرد : کیفیت بازی ارائه شده توسط دو تیم در بازی رفت خیلی مطلوب نبود که به نظر من، دلیل آن وقفه طولانی بیماری کرونا در برگزاری تمرینات بازیکنان است.
او ادامه داد: علیرضا صمیمی دروازه بان تیم مس سونگون یک روز مانده به بازی دچار مصدومیت شد و در بازی روز جمعه حضور نداشت ولی مومنی دروازبان دیگر این تیم خوب کار کرد و جای خالی صمیمی را پر کرد.
این کارشناس فوتسال در ادامه به نبود علی اصغر حسن زاده در تیم گیتی پسند اصفهان اشاره کرد و گفت: جای خالی حسن زاده در تیم گیتی پسند کاملا محسوس بود و او بازیکن بازیسازی برای تیم گیتی پسند است.

او افزود: پیش بینی می کنم در بازی برگشت در تبریز شاهد بازی پر هیجانی باشیم. اگر این بازی تماشاگر داشت به یقین می توان گفت سالن پور شریفی تبریز با کمبود جا مواجه می شد.
تقی پور، برای تیم فوتسال مس سونگون آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم تیم مس در بازی برگشت برد شیرین دیگری را تجربه کند و کاپ قهرمانی لیگ را تقدیم مردم شریف استان آذربایجان شرقی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اجازه مصاحبه ندارم

دوشنبه 2 تیر 1399
علی افضل در پاسخ به تماس تلفنی خبرنگار تبریز پویا گفت: به دلیل عدم صدور مجوز از طرف مدیرعامل باشگاه، از مصاحبه با رسانه ها معذور هستم و بر این اساس به هیچ یک از بازیکنان و کادر تیم اجازه مصاحبه داده نشده است. تیم فوتسال مس سونگون در بازی […]