بانوی تنیس باز آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات آسیایی شد

محمدیان فر بانوی تنیس باز آذربایجان شرقی در دومین مرحله از تور آسیا مدال طلا بر گردن آویخت.

به گزارش تبریز پویا،آیلین محمدیان فر تنیس باز شاخص و ملی پوش آذربایجان شرقی در دومین مرحله برگزاری مسابقات تور آسیا در رده سنی زیر ۱۴ سال دختران با میزبانی باشگاه شاهین استان البرز حماسه آفرید.

محمدیان فر پس از اینکه در مسابقات دوبل (دونفره) به همراه آنوش روستایی سکوی نخست را فتح و مدال خوش رنگ طلا را به گردن آویخت در دیدارهای انفرادی و در جمع ۳۲ تنیس باز حاضر، بدون باخت در کارنامه برای دومین بار متوالی قهرمان بلامنازع این رقابت‌ها در سال جاری شد.

وی در اولین دوره برپایی تور زیر ۱۴ سال تنیس قاره آسیا در شهر اصفهان و عبور از سد یکایک حریفان با اقتدار فاتح سکوی قهرمانی و کسب جواز حضور و شرکت در مسابقات آسیایی تاجیکستان شد.

فینال رقابت‌های انفرادی تور تنیس آسیا با حضور جمع کثیری از علاقمندان امروز جمعه ۲۳ تیرماه در باشگاه تنیس شاهین استان البرز بین آیلین محمدیان فرد از تبریز و سارینا اخوان برگزار شد.

آیلین که با بازی‌های خوب، ضربات کارساز، مشتاقان و علاقمندان زیادی را در اماکن تنیس به سوی خود جلب کرده است، این بار نیز با انگیزه بیشتر، روحیه مضاعف برابر حریف فینالیست خود قرار گرفت و در نهایت با نتیجه مشابه ۶ بر صفر در ۲ ست متوالی به دومین قهرمانی دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیوستن تیم فوتبال ملکان به جمع ۲۶ تیم لیگ دسته دوکشور

شنبه 31 تیر 1402
باتعیین وامضاء قرار داد سرمربی تیم خوشه‌های الماس ملکان رسما به لیگ دسته دوم فوتبال کشور پیوست.