باید به ورزشکاران و مربیان بومی بیشتر بها داده شود

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، جاوید نوری در خصوص فعالیت های باشگاه فجر نوین تبریز اظهار کرد: با فعالیت آکادمیک در باشگاه فرهنگی ورزشی فجر نوین تبریز در چهار رده سنی پایه در مسابقات لیگ استان آذربایجان شرقی تیمداری کردیم و به این ترتیب بالغ بر 150 فوتبالیست در این باشگاه داریم که به لطف خدا هم در بحث مدرسه فوتبال و هم تیمهای پایه رشد خوبی داشته ایم.

او ادامه داد: برای باشگاه فوتبال فجر نوین تبریز، برنامه ریزی بلند مدت در نظر داریم و با توکل به خدا و تلاش پیش می رویم و ان شاء الله که آینده بهتری در پیش باشگاه ما خواهد بود.

این مربی فوتبال که هم اکنون دانشجوی دوره دکتری دانشگاه تبریز است، گفت: تجربه، سابقه ورزشی و فنی، تحصیلات دانشگاهی و اخلاقمداری در جامعه در هر زمینه ای مکمل هم هستند و این موارد در کنار هم عامل موفقیت هر ورزشکار، مربی یا فرد عادی می تواند باشد.

او افزود: هدف من رسیدن به قله های بی انتهای موفقیت در عرصه مربیگری و مدیریت در رشته تخصصی فوتبال است. دوست دارم همیشه یاد بگیرم و حرف و عمل من روی فوتبال و حتی زندگی ورزشی و شخصی بازیکنان و شاگردانم مثمر ثمر باشد.

نوری اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای ورزش استان مخصوصا فوتبال، باید به بازیکنان، مربیان و مدیران بومی ما بیشتر بها داده شود. متاسفانه از جوانان تحصیلکرده و رزومه دار شهر و استان در بدنه ورزش و هیئت های ورزشی مخصوصا هیئت فوتبال و حتی در تیم های پایه باشگاه های مطرح هیچ استفاده ای نمی شود و این جوانان علاوه بر مشکل اشتغال، بر خلاف میل باطنی شان مجبور می شوند برای خودشان در باشگاه های خصوصی خودشان کار کنند.

این دروازه بان اسبق فوتبال استان گفت: من مدرک مربیگری بین المللي فوتبال، مربی بدنساز پیشرفته آسیا،+11 فیفا، داوری فوتبال و مربیگری آمادگی جسمانی را دارم و به همین خاطر می خواهم از زحمات و محبت های تمامی مربیان، معلمان و اساتید دانشگاهی ام، تقدیر و تشکر کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برای کسب پیروزی مقابل پیکان تلاش می‌کنیم

شنبه 18 اردیبهشت 1400
به گزارش تبریز پویا به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، حمید عبداللهی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان، اظهار کرد: در ابتدا باید از هواداران فهیم تراکتور تشکر کنم که همیشه پشتیبان و مایه دلگرمی ما بودند. او افزود: پس از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که […]