با نتیجه ای خوب به تبریز برمی گردیم

علی افضل امروز در گفتگو با خبرنگار تبریز پویا در خصوص بازی فردای تیمش برابر تیم گیتی پسند اصفهان در دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: تیم ما در حال حاضر از شرایط بدنی و روحی بسیار خوبی برخوردار است و امیدوارم فردا یک بازی مطلوب و منطقی را با یک نتیجه خوب پشت سر بگذاریم.

او تمرینات تیمش را به رغم محدودیت های کرونا، بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: بازیکنان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مدت به تمرینات خود ادامه دادند و خوشبختانه تست های کرونا گرفته شده از تیم ما، منفی بود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص آمادگی تیم حریف نیز گفت: گیتی پسند تیم خوبی است و از آمادگی بالایی برای این بازی برخوردار است؛ اما با این حال امیدواریم فردا بازیکنان ما بازی بسیار خوبی را در مقابل تیم میزبان به نمایش بگذارند.

او ادامه داد: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی این بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و قطعا هواداران تیم از تلویزیون این بازی را نظاره گر خواهند بود.

افضل در خاتنه اظهار کرد: ما برای رسیدن به فینال زحمات زیادی کشیده ایم و امیدواریم در نهایت بتوانیم جام قهرمانی مسابقات فصل جاری را تقدیم هواداران تیم مس و ورزش دوستان استان آذربایجان شرقی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مس سونگون _ گیتی پسند؛ تکرار فینال فصل قبل

پنج‌شنبه 29 خرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، این دو تیم در شرایطی فردا دیدار نهایی لیگ برتر را برگزار می کنند که این فینال رقابتی تکراری طی دو فصل متوالی است با این تفاوت که قهرمان این فصل، به تنهایی عنوان پرافتخارترین تیم ادوار لیگ برتر فوتسال را به نام خود سند خواهد […]