بخاطر رئیس فدراسیون وقت از ورزش حرفه‌ای کنار رفته بودم/ المپیک توکیو را با بدشانسی از دست دادم

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا ،سجاد هاشمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ما در دوهای سرعت با صدم ثانیه سر و کار داریم و اگر در روز مسابقه استراحت نداشته باشیم تلاش یک سال ورزشکار به باد می‌رود و از این رو به دلیل مشکلاتی که در آن زمان وجود داشت، نتوانستم برای المپیک ریو کسب سهمیه کنم و این حادثه تلخی برای من بود.
وی ادامه داد: از سال ۹۷ به دلیل حضور آقای هاشمی در ریاست فدراسیون، ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشتم و علی خدیور توانست در این مدت رکورد من را جابجا کند.
هاشمی گفت: بعد از دو سال دوری به شکل اتفاقی پیامی از یکی از دوستان دوران مدرسه به من آمد که حرفه‌ای را ادامه می‌دهی یا نه، جوابم منفی بود. من آن زمان حتی ورزش همگانی را هم ادامه نمی‌دادم.
وی افزود: با اینکه اضافه‌ وزن داشتم و ذهنم از ورزش حرفه‌ای دور بود، اما از سال ۹۸ با مربیگری شهریار سیه‌جانی دوباره استارت زدم، در زمستان ۹۸ در قهرمانی کشور که انتخابی قهرمانی آسیا بود به میادین برگشتم که بهترین نتیجه را گرفتم و عضو تیم ملی شدم.
این قهرمان دو و میدانی عنوان کرد: در دوران کرونا و بعد از روی کار آمدن کیهانی در راس فدراسیون، شرایط فرق کرد و بعد از آن هم هافمن از من حمایت کرد تا بتوانم افتخارآفرینی کنم.
وی گفت: امسال کار برای من سخت شده بود چون باید سهمیه المپیک کسب می‌کردم. من امسال در چهار مسابقات جهانی طلا کسب کردم، رکورد خودم را از خدیور پس گرفتم و فقط یک مسابقه کافی بود که مسافر المپیک شوم، اما آخرین مسابقه ما به دلیل ویروس کرونا لغو شد و همین باعث شد که با بدشانسی المپیک توکیو را از دست دادم.
هاشمی اظهار کرد: برای اولین بار امسال نفر اول رنکینگ آسیا شدم و قهرمانی آسیا نیز برایم دور از دسترس نیست و امیدوارم این اتفاق بیفتد. من هفت هشت ماه سختی های زیادی در زندگی شخصی خود متحمل شدم و این سختی‌ها همچون زنجیری به پایم بود و حالا با فراغ بال به دنبال موفقیت های بیشتر هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

به مناسبت هفته وحدت؛ برگزاری مسابقه شطرنج ریتد با حضور شطرنج بازان 9 استان در تبریز

پنج‌شنبه 13 آبان 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، مسابقه شطرنج ریتد هفته وحدت با حضور شطرنج بازانی از استان های کرمانشاه، تهران، ایلام، فارس، کردستان، زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی همراه بود. این مسابقات به صورت آزاد و در 9 دور به روش سوئیسی به میزبانی هیأت شطرنج آذربایجان شرقی […]