برای حضور در المپیک تلاش می کنم

حمید پورهاشم در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: رکابزنان آذربایجان شرقی چند سال است که در مسابقات و تورهای بین المللی شایستگی خودشان را نشان داده اند و حضور در تیم ملی و کسب عناوین مختلف، نشانگر توانایی بالای آنها است.

او ادامه داد: نفرات خوبی از استان ما در تیم ملی هستند و در حال حاضر من نیز آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات دارم. البته عملکرد واقعی در مسابقات معلوم می شود. ما مرحله اول اردوی تیم ملی را پشت سر گذاشته ایم و وارد مرحله دوم شده ایم و تقریبا روزهای آخر را پیش را داریم.

پور هاشم گفت: اردوی اول ما در تهران برگزار شد و بعد از دو هفته استراحت، اردوی تیم ملی اکنون در نمک آبرود ادامه دارد.

این رکابزن تبریزی به آخرین مسابقات خود اشاره کرد و افزود: در سال ۲۰۲۰ به دلیل کرونا هیچ مسابقه ای برگزار نشد و آخرین مسابقه من در سال ۲۰۱۹ در آذربایجان بود. همچنین مسابقه جایزه بزرگ سرخه حصار جهت انتخابی تیم ملی بود که در این مسابقات مقام اول را کسب کردم.

پور هاشم عنوان کرد: متاسفانه نبود اسپانسر و حامی مالی و همچنین مطرح نبودن این موضوع در رسانه ها باعث شده تا برای حضور در مسابقات اسپانسری نداشته باشیم.

او گفت: مبالغ قراردادهای ما و پیشنهادهای تیم ها نیز بسیار ناچیز است. من هنوز قراردادی با تیمی نبسته ام چون متاسفانه ارقام و شرایط پیشنهادها به گونه ای نیست که قابل ادامه باشد.

پورهاشم اظهار کرد: با این حال مثل همه ورزشکاران، تمام تلاش و انگیزه ام برای انتخاب شدن و رسیدن به مسابقات المپیک است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.p

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کسی به گرد پای تبریزی ها نرسید/ سجاد روی سکوی همیشگی!

یکشنبه 2 خرداد 1400
به گزارش تبریز پویا ، در نخستین روز از رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان کشور که از امروز (شنبه) به میزبانی اراک آغاز شده است، دو دونده تیم آذربایجان‌شرقی در ماده ۴۰۰ متر مردان خوش درخشیده و موفق به کسب نشان‌های طلا و نقره شدند. در این ماده، سجاد هاشمی، ملی‌پوش […]