برای کسب سهمیه المپیک و عضویت در کمپ قهرمانی AOP آسیا تلاش می کنم

فاطمه بابایی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص تمرینات و اردوهای تیم ملی اظهار کرد: اردوهای تیم ملی به دلیل وجود ویروس کرونا بصورت مجازی و آنلاین برگزار می شود اما با این حال مربیان تیم ملی تمرینات مجازی ما را بصورت منظم زیرنظر دارند.

او در خصوص وضعیت تیم میلاد تبریز در رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور، گفت: تا الان که هفته نهم لیگ برگزار شده، تیم ما صدرنشین جدول این دوره از مسابقات لیگ است. تیم ما اردوی آمادگی پیوسته ای هر هفته برگزار میه کند تا هر هفته چهار روز تمرین داشته باشیم. همین موضوع سبب شده تا آمادگی کامل تیم ما حفظ شود.

بابایی در خصوص بازی اخیر تیم میلاد در لیگ برتر بدمینتون بانوان گفت: پنج شنبه گذشته رقابت های هفته نهم لیگ برگزار شد و ما در تبریز میزبان تیم تهران بودیم که به دلیل مصدومیت غیر منتظره یکی از بازیکنان ما و انصراف او از بازی، نتیجه را به تیم تهران واگذار کردیم.

این ملی پوش هشترودی در مورد هدفی که برای آینده دارد، اظهار کرد: من در حال حاضر تمام تلاشم را می کنم که عضو کمپ قهرمانی AOP آسیا شوم و سپس برای دست یافتن به سهمیه المپیک تلاش می کنم تا باعث سربلندی کشورم باشم.

او با اشاره به مشکلات پیش روی ورزش بدمینتون گفت: ما مشکلات مالی داریم و هزینه های ما خیلی بالا است. مثلا در تهیه توپ برای تمرین به مشکل برمیخوریم. اگر اسپانسری برای حمایت باشد خیلی خوب می شود و من می خواهم که در جهت بهبود وضعیت سالن شهید باکری هشترود نیز اقداماتی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مسئولان ورزش استان به کشتی هم توجه داشته باشند/ تجهیز سالن با هزینه شخصی برای تمرین قهرمانان

یکشنبه 28 دی 1399
غلامرضا جهانی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: متاسفانه ما هیچ حمایتی از طرف هیئت کشتی استان نمی بینیم و توجه مسئولان ورزش استان نیز فقط به فوتبال است. او افزود: ورزش فقط فوتبال نیست و ورزشکاران و علاقه مندان به کشتی و دیگر رشته های ورزشی […]