مسئولان ورزش استان به کشتی هم توجه داشته باشند/ تجهیز سالن با هزینه شخصی برای تمرین قهرمانان

غلامرضا جهانی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: متاسفانه ما هیچ حمایتی از طرف هیئت کشتی استان نمی بینیم و توجه مسئولان ورزش استان نیز فقط به فوتبال است.

او افزود: ورزش فقط فوتبال نیست و ورزشکاران و علاقه مندان به کشتی و دیگر رشته های ورزشی نیز انتظار توجه و حمایت دارند. از مسئولان ورزش استان و شهر می خواهیم که به قهرمانان رشته های دیگر از جمله کشتی هم توجه داشته باشند.

جهانی در مورد فعالیت های خود در رشته کشتی، گفت: من از سال ۷۲ تا سال ۸۸ با تیم آذربایجان شرقی در مسابقات حضور داشتم و سپس داور ممتاز ملی شدم و مدرک مربیگری دریافت کردم. در رده نونهالان و نوجوانان در سطح استان تیم تشکیل دادیم و در رده جوانان قهرمان استان شدیم. سال ۹۷ نیز در لیگ دسته یک بزرگسالان کشور حضور داشتیم.

او با اشاره به تجهیز یک باشگاه به تشک کشتی توسط خودش، اظهار کرد: هم اکنون دو باشگاه کشتی در تبریز با تشک و وسایل کاملا مجهز است و من کاملا با هزینه شخصی و بدون اخذ ریالی شهریه، این امکانات را برای کشتی گیران فراهم کرده ام. البته زحمت اصلی بر دوش دوستانم وحید و فرید دژم خوی است که بابت زحماتی که متحمل می شوند،از آنها تشکر می کنم. ما این سالن را بخاطر قهرمانان کشتی شهرمان تجهیز کردیم تا آنها به راحتی بتوانند به تمرینات خود ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

می خواهم حضور در المپیک را تجربه کنم

یکشنبه 28 دی 1399
نسیم صفایی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: ۱۰ سال است که در رشته بدمینتون فعالیت دارم و پنج سال است که عضو تیم ملی بانوان این رشته هستم. او افزود: هدف هر ورزشکاری در وهله اول سلامت خود و در مراحل بعدی رسیدن به نتیجه زحمات […]