برگزاری آخرين اردوى تيم‌هاى ملى كاتا جهت حضور در مسابقات قهرمانى آسيا

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، آخرين مرحله از اردوى تيم هاى ملى كاتا بانوان و آقايان كشورمان در رده‌هاى سنى نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانى آسيا در قزاقستان در مركز آموزش فدراسيون كاراته واقع در مجموعه ورزشى شهيد كبکانيان تهران در حال برگزارى است و تا زمان اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت.
ساجده جهانشاهى در كاتا انفرادى نوجوانان، مليكا عزتى در كاتا انفرادى جوانان، تينا فتاحى، يكتا داورى و مليكا سلطانى در كاتا تيمى جوانان، حديثه جمال در كاتا انفرادى رده اميد، فاطمه صادقى در كاتا انفرادى بزرگسالان، نجمه قاضى زاده، الناز تقى زاده و شادى جعفرزاده در كاتا تيمى بزرگسالان ملى پوشان حاضر در اردوی تيم ملى هستند.
معصومه تصميمى، فرناز روانخواه و زينب ابوالهادى مربيان اين دوره از اردو هستند.

على حاجى زاده در كاتا انفرادى نوجوانان، اميرحسن معين‌الدين در كاتا انفرادى جوانان و ابوالفضل شيخ شعاعى و ابوالفضل فرامرزپور در كاتا تيمى جوانان، متين زارع در كاتا انفرادى اميد و ابوالفضل شهرجردى در كاتا انفرادى بزرگسالان و على زند و ميلاد فرازمهر در كاتا تيمى، ملى‌پوشان حاضر در اردوى تيم هاى ملى كاتا هستند.
سيد جمال الدين نكوفر مدير فنى تيم‌هاى ملى كاتا، قاسم شهرجردى، عابد علمدارزاده، هدايت حاجى زاده و افشين مرادى مربيان حاضر در اردو هستند.
مسابقات کاراته قهرمانى آسيا طى روزهاى ٢٧ آذر الى يكم دى سال جاری در آلماتى قزاقستان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سکوی اول مهارت‌های فردی دانشجویان ایران برای احسان

یکشنبه 21 آذر 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، احسان تبریز پویای، دانشجوی دانشگاه تبريز در جریان این رقابت‌ها که به صورت مجازی برگزار شد در مرحله اول با کسب 51 امتیاز طی چهار دقیقه به اجرای متوالی مهارت‌های بسکتبال پرداخت که از این حیث نفر اول شد. همچنین در مرحله دوم که به […]