ابراز گلایه رکابزن مطرح تبریزی از عدم دعوت به تیم ملی!

حمید پورهاشمی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: وقتی نفراتی برای تیم ملی از قبل در نظر گرفته می‌شوند، دیگر ورزشکاران قهرمان و دارای رزومه از دید فدراسیون دور می‌مانند.

وی با ابراز گلایه از عدم دعوتش به تیم ملی گفت: با وجود داشتن عناوین و مقام‌های آسیایی و بین المللی و همچنین اردوهای المپیکی که شرکت کرده بودم، متاسفانه با عدم دعوت به مسابقات جهانی مواجه شدم.

پورهاشمی عنوان کرد: حتی در اردوی انتخابی المپیک جزو دو نفر اول بودم اما این حضور موفق من در اردوی انتخابی المپیک را فراموش کردند و اسم مرا خط زدند.

این رکابزن تبریزی گفت: هیچ کدام از مسئولان پیگیر این ماجرا نشدند و همه اظهار بی اطلاعی کردند. ‌‌متاسفانه کسی نیست که از حق وحقوق ما دفاع کند. متأسفانه یک ورزشکار خیلی زود فراموش می‌شود و من نیز در این مورد نتوانستم از حق خودم دفاع کنم.

وی افزود: سال پیش، قبل از مسابقات جهانی لژیونر تیم بودم اما متاسفانه بخاطر کرونا رقابت‌ها کنسل شد و قادر به حضور در این مسابقات نشدم.

پورهاشمی گفت: از یک طرف کم بودن مسابقات و تورها و وضعیت اقتصادی و از طرفی دیگر انتخاب هایی که برای تیم ملی می بینیم و همیشه حقمان ضایع می‌شود، موجب شده دیگر هیچ انگیزه ای برای ادامه ورزش حرفه‌ای نداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور با رقابت میلاد تبریز و پروتئین البرز

پنج‌شنبه 1 مهر 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، در هفته نخست این رقابت‌ها، از ساعت ۱۵ امروز پنج‌شنبه یکم مهر، تیم میلاد تبریز در آکادمی بین المللی بدمینتون این شهر میزبان تیم پروتئین ۹۹ البرز خواهد بود. تیم میلاد تبریز قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها است و در فصل جاری لقب مدافع […]