بلوغ رسانه ورزش و “مشق خادمی”

دست در دست هم نهاده ایم تا با حمایت و زعامت بزرگان این شهر، مشق خادمی را تمرین دوباره کنیم.

آمده ایم تا در بستر “تکریم”، قدردان کسانی باشیم که در سالی که گذشت، بی ادعا و خالصانه، هر یک به شکلی، پیام آور نشاط و شادی برایمان بوده اند، آنان که در میادین ملی، بین المللی ورزشی، ثمره سال ها تلاش و زحمات شبانه روزی خویش را با میوه شیرین موفقیت، تقدیم شهر و دیار بزرگمردان و شیرزنان همیشه تاریخ این مرز و بوم و خطه همیشه قهرمان آذربایجان کرده اند تا غرور، عزت، افتخار و سربلندی، بهانه فخر و مباهات ماندگار ما باشد.

برنامه ریزی و برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی جشنواره برترینهای ورزش استان درسال ۹۸، یا “جشنواره هدف”، بهترین بهانه ای است تا از رهگذر برگزاری آن، در حد وسع و توان خویش، تعظیمی فاخر و ادای دینی تمام قد در برابر ورزشکاران، مربیان، داوران، مدیران و پدیده های سال ورزشی استان به جای آوریم و با معرفی برترین های رشته های مختلف ورزشی استان، قدردان زحمات و تلاش های یک ساله ایشان باشیم.

موسسه رسانه ورزش تبریز نه ادعای بزرگی و میدان داری دارد و نه بر آن است تا حرکتی موازی با نهادها، سازمان ها و مجموعه های متولی ورزش استان انجام دهد؛ آستین همت بالا زده ایم تا همچون یاری دغدغه مند و مشتاق، وظیفه و رسالتی بر زمین مانده را به پشتگرمی بزرگان شهر و استان و متولیان ورزش تبریز و آذربایجان به سرمنزل مقصود برسانیم و این، همان “مشق خادمی” ما در پیشگاه مقدس ورزش است، به امید سربلندی و موفقیت ورزشکاران آذربایجان!

امیدمان، همراهی شماست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

“خاطره بازی از جنس رسانه ورزش؛ روزی که قلبمان برای “ورزقان” لرزید!

سه‌شنبه 6 خرداد 1399
“ورزقان” را بیش از آن که با طبیعت زیبا، معدن سرشار از ثروت “سونگون” و حتی پیش از قهرمانی های کشوری و آسیایی تیم فوتسالش بشناسند، با “زلزله” تلخ مردادماه سال ۹۱ می شناسند. اصلا همان زلزله دردناک بود که نام ورزقان را بر سر زبان ها انداخت، زمین ورزقان […]