بهترین تجهیزات دوچرخه سواری پتروشیمی بدون استفاده مانده است

 

ناصر هوشیار امروز در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: در سالهای قبل شهرداری تبریز و پتروشیمی در رشته دوچرخه سواری تیمداری می کردند اما متاسفانه در حال حاضر تیمداری نمی کنند و همین امر باعث شده که در استان ما با ورزشکاران این رشته هیچ قرارداد کاری نداشته باشیم.
او ضمن معرفی اعضای تیم دوچرخه سواری عمران شهر جدید سهند، افزود: این تیم از بچه های دوچرخه سوار حرفه ای استان تشکیل شده است. شرکت عمران سهند در بخش جوانان تیمداری را آغاز کرده و علی لبیب، آیدین بامراد، مسعود خاکی، مهدی مطاعی و یاشار معصومی نفرات شرکت کننده در مسابقات کشوری اخیر و از اعضا این تیم هستند. بهزاد کرم زاده مربی، علی اشکبوس کمک مربی و سیامک خلیل زاده سرپرستی این تیم را بر عهده داشتند.
هوشیار عنوان کرد: در شهر جدید سهند فضای مناسب برای دوچرخه سواری وجود دارد و همین امر می تواند باعث شکوفایی این رشته باشد.
دبیر هیئت دوچرخه سواری در خصوص تامین تجهیزات دوچرخه سواران در مسابقات بیان کرد: دوچرخه سواران از دوچرخه های خود برای شرکت در مسابقات استفاده می کنند و تجهیزات دیگر را هیئت دوچرخه سواری تا جایی که در توانش باشد، ارائه می کند.
او افزود: در دوچرخه سواری ثبات تیمداری مانند فوتبال و سایر رشته ها نیست و به همین خاطر قرارداد خاصی با دوچرخه سواران بسته نمی شود و تنها در فصل مسابقات هزینه های ایاب و ذهاب تیم توسط هیئت پرداخت می شود و علاوه بر آن، برای ایجاد انگیزه در بین اعضا تیم پاداش هایی از طرف هیئت در نظر گرفته می شود.
او به گران بودن تجهیزات در رشته دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات را پتروشیمی تبریز در اختیار دارد و سالهاست که در رشته دوچرخه سواری تیمداری نمی کند و متاسفانه این تجهیزات در گوشه ای بدون استفاده مانده و مدیرعامل پتروشیمی اجازه استفاده از این تجهیزات را، حتی بصورت امانی نیز ندادند.
هوشیار تصریح کرد: حتی ما پیشنهاد دادیم که این تجهیزات را طی یک تفاهمنامه بصورت امانی در اختیار هیئت دوچرخه سواری قرار دهند و در پایان هر سال تجهیزات را انبارگردانی کنند تا از سلامت آنها مطمئن شوند اما متاسفانه با این پیشنهاد هیئت موافقت نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با تعطیلی باشگاه ها، قهوه خانه ها رونق می یابد/ انتشار ابلاغیه در خصوص فعالیت باشگاه ها

سه‌شنبه 20 آبان 1399
حبیب مقصودی امروز در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص نقش ورزش در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: بحث ورزش جزئی از سلامت جامعه و تبلیغات سالم است. در قضیه کرونا ورزشکارانمان متضرر شده اند، درحالیکه می‌توانند برای جامعه سلامت، رفاه و شادی تزریق کنند. […]