تبریز پتانسیل میزبانی مسابقات کشوری را دارد

وحید میرزاده در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص برگزاری مسابقات شطرنج در دوران کرونایی، اظهار کرد: مسابقات دانش آموزی و مسابقات کارمندان دولت از جمله مسابقات شطرنجی است که در هفته های اخیر برگزار شده است.
او با اشاره به برگزاری مسابقات کارمندان دولت در هفته دفاع مقدس، افزود: روزهای سه شنبه هر هفته، مسابقات شطرنج کارمندان دولت برگزار می شود که این مسابقات بصورت مداوم در حال برگزاری است و استقبال خوبی از این طرح شده است.
میرزاده از میزبانی تبریز در مسابقات کشوری کارمندان دولت خبر داد و گفت: تبریز پتانسیل های لازم برای میزبانی چنین مسابقاتی را دارد و قرار است با رایزنی همکاران اداره کل ورزش و جوانان، این رقابت ها در اواخر آبان برگزار شود.
رئیس هیئت شطرنج استان گفت: هیئت شطرنج در چند ماه اخیر اقدام به آماده سازی زیرساخت برای برگزاری مسابقات آنلاین شطرنج کرده است که با لطف خدا و تلاش همکاران، موفق به برگزاری آنلاین این مسابقات شدیم و هم اکنون هر روز مسابقات آنلاین در حال برگزاری است. با این شرایط تبریز پتانسیل میزبانی مسابقات کشوری را دارد.
میرزاده در خصوص پرورش دانش آموزان زیر ۱۴ سال در رشته شطرنج بیان کرد: ما هر هفته مسابقات دانش آموزی را بصورت آنلاین برگزار می کنیم و در این میان استعدادهای برتر شناسایی می شوند.
او با اشاره به وجود یک سالن مجهز در شهر مراغه و استعدادهای برتر این شهر گفت: در مراغه سالنی مجهز مختص شطرنج به نام سهند احداث شده است که این سالن استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات کشوری شطرنج را دارد.

او افزود: تیم شطرنج مراغه در اکثر مسابقات خود موفق به کسب مقام شده است و در آینده نقش مهمی را در شطرنج ایران ایفا می کند. شهر مراغه خود می تواند به پایگاه شطرنج استان تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سفری هیجان انگیز و پر ماجرا؛ از ونیز تا بارسلون!

شنبه 10 آبان 1399
من بنیامین رضایی هستم، متولد ۱۳۶۳ در کرج زندگی می کنم  …   در حسرت بستنی های ونیز تا فرش قرمز موناکو بعضی اوقات انسان به خاطر اهدافش از خیلی چیزها باید بگذرد. من در هوای گرم شهر زیبای ونیز، خیلی دلم می خواست بستنی بخورم اما قیمت بستنی در […]