تاکنون رویدادی مثل جشنواره هدف اتفاق نیفتاده است

به گزارش تبریز پویا، اسما نیکور با بیان اینکه جشنواره هدف اتفاقی نو در ورزش استان است، اظهار کرد: من به عنوان اولین داور در ایران و با سابقه شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی، تا به حال چنین رویدادی از طرف هیچ موسسه یا سازمانی ندیده ام.

او که نخستین داور زن مسلمان در خاورمیانه است، افزود: در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اینچئون کره حضور داشته ام و در این مسابقات تنها نماینده زن از طرف هیئت قایقرانی استان آذربایجان شرقی بوده ام.

نیکور در خصوص مشکلات داوری در قایقرانی، گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی جامعه، اخیرا تامین هزینه حضور در مسابقات نیز بسیار مشکل شده است و متاسفانه من به همین دلیل از دو دوره بازیهای آسیایی انصراف دادم.

او افزود: با این انصراف شاهد پایین آمدن رزومه ام بودم. پیش از این هزینه ایاب و ذهاب از طرف فدراسیون تامین می‌شد اما مدتی است علاوه بر عدم پرداخت حق الزحمه، هزینه ایاب و ذهاب نیز تامین نمی‌شود.

نیکور گفت: در مسابقات جهانی هزینه حضور به عهده فدراسیون جهانی بوده و مستقیما هزینه را تامین می‌کنند و در این مورد مشکلی نیست، اما در بقیه مسابقات به علت مشکلات مالی متاسفانه نمی توانم اعلام آمادگی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ناراحتی بازیکنان ماشین‌سازی از شرایطی کردن پرداخت‌ها

یکشنبه 26 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر، بازیکنان ماشین‌سازی فقط 60 درصد از مبالغ قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند. آنها بابت مشکلات مالی از مسئولان باشگاه دلخور هستند، از طرفی پرداختی متفاوت نسبت به بازیکنان تراکتور باعث نارضایتی بازیکنان ماشین‌سازی شده است. آنها در […]