تراکتور به هماهنگی لازم نرسیده است/ تاثیر سکوهای خالی بر نتایج ضعیف سرخپوشان

صادق پورحسین امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تبریز پویا در خصوص بازی امروز تراکتور و فولاد اظهار کرد: با توجه به وضعیت و نیاز دو تیم، این دیدار یک بازی شش امتیازی و پیروزی در آن برای هر دو تیم مهم بود به همین دلیل هیچ کدام از تیم ها ریسک نکردند تا کیفیت بازی نیز چندان بالا نباشد.

او ادامه داد: هم تراکتور و هم فولاد بازی سطح بالایی ارائه ندادند که این نشانگر اهمیت زیاد بازی بود. دو تیم به دنبال تک موقعیت هایی بودند تا صاحب سه امتیاز شوند اما این دیدار جزو بازیهایی بود که کمترین موقعیت را روی دروازه ها داشت. بجز اشتباه محسن فروزان که باید همزاوی این موقعیت را گل می کرد، صحنه خاصی از لحاظ فنی رخ نداد تا بتوان در موردش صحبتی کرد.

حسین پور در خصوص سیستم تیم تراکتور در بازی با فولاد گفت: باتوجه به داشته های آقای منصوریان و با وجود غیبت چند بازیکن تراکتور، او سعی کرده بود از بهترین نفرات خود استفاده کند اما ورود سعید واسعی به عنوان یار تعویضی و عملکرد او در مدت زمان حضورش در زمین، واقعا جای سوال داشت!

او افزود: پیشنهاد می کنم در بازی های بعدی، کادر فنی تراکتور بازی های خود و حریفان را بخوبی آنالیز کنند تا نقاط ضعف تیم را پوشش دهند. هرچند کادرفنی تراکتور بهتر از ما بازی تیم را آنالیز می‌کنند اما در شرایطی که به هفته پنجم لیگ رسیده ایم، تیم همچنان به ریتم و هارمونی لازم نرسیده است.

این کارشناس و مربی فوتبال در خصوص بی کیفیت بودن مسابقات لیگ برتر و نمایش نه چندان مقبول تیم تراکتور، عنوان کرد: حضور هواداران در ورزشگاه ها بخصوص برای تیمهای میزبان عامل ایجاد انگیزه بود اما امسال لیگ ما بدون تماشاگر است و این موضوع روی بسیاری از تیم ها و بویژه برای تیم پرهوادار تراکتور تاثیر منفی گذاشته است و به همین دلیل معمولاً بازیها مساوی و بدون گل و یا با گلهای کم به اتمام می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازسازی پیست سهند و پیگیری ورزش همگانی در پیست پیام

سه‌شنبه 18 آذر 1399
به گزارش تبریز پویا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، حسن دباغی نژاد با اشاره به اینکه رسالت اداره کل ورزش و جوانان استان در توسعه رشته‌های مختلف ورزشی و ایجاد زیرساخت‌ها است، گفت: در راستای این امر، هیئت اسکی استان پیگیر مطالبه به‌‌حق اسکی‌بازان […]