وضعیت تراکتور بهتر از استقلال است

حسین خطیبی امروز در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا، در خصوص بازی فینال جام حذفی بین تیمهای تراکتور و استقلال تهران اظهار کرد: تراکتور در بازی فردا مقابل استقلال این فرصت را دارد که جام قهرمانی این فصل جام حذفی را بگیرد.
او با اشاره به غیبت رشید مظاهری و رضا اسدی بیان کرد: این دو از بازیکنان خوب تیم تراکتور هستند. بخصوص رشید مظاهری که یکی از بهترین دروازه بان های ایران است و جای خالی آنها در بازی فینال محسوس خواهد بود اما تیم تراکتور مهره ها و کادر فنی خوبی دارد که با تدبیر ساکت الهامی سرمربی این تیم می توانند در این بازی مثمرثمر واقع شوند.
خطیبی با بیان اینکه به عنوان یک هوادار برای تراکتور آرزوی موفقیت و پیروزی دارد، افزود: از دیدگاه کارشناسی فوتبال اگر به این دو تیم نگاه کنیم، تیم تراکتور از لحاظ روحی و روانی نسبت به حریف خود در وضعیت مطلوب تری است چرا که استقلال روزهای پر حاشیه ای را پشت سر گذاشته است و بازیکنان این تیم از تمرکز کمتری برخوردار هستند. این یک برگ برنده برای تیم تراکتور است که باید از این فرصت استفاده کرده و پیروز میدان شود.
این کارشناس و مربی فوتبال در عین حال، گفت: برای تراکتور بهتر است که بازی در ۹۰ دقیقه به اتمام برسد و به وقت اضافه کشیده نشود. در هر حال برای تیم تراکتور آرزوی پیروزی در این بازی و کسب عنوان قهرمانی را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رونمایی از لباس تراکتور برای فینال جام حذفی

چهارشنبه 12 شهریور 1399
به گزارش تبریز پویا، تراکتوری ها از لباس این تیم برای دیدار فینال جام حذفی ایران، در مقابل استقلال رونمایی کردند. در این مراسم که با حضور میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه و حامد اسماعیلی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان برگزار شد، از پیراهن تیم تراکتور برای بازی مقابل استقلال در […]