تمرکزم روی کسب مجوز المپیک است/ ورزش فقط فوتبال نیست!

حمید پورهاشم امروز در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا اظهار کرد: بر خلاف سالهای گذشته که اولویتم تورهای آسیایی بود، امسال با توجه به لغو تورها بخاطر کرونا، هدفم حضور در تیم ملی برای قهرمانی آسیا و کسب جواز حضور در المپیک توکیو است.

او با اشاره به پتانسیل بالای استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در رشته دوچرخه سواری، افزود: آذربایجان شرقی از گذشته حرف های زیادی در دوچرخه سواری داشته و اکنون نیز دارد و دعوت هشت دوچرخه سوار از استان ما به تیم ملی نشان از لیاقت و شایستگی آنها و همچنین دقت کادر فنی و فدراسیون را دارد چرا که اولویت کادرفنی تیم ملی و فدراسیون، انتخاب نفرات آماده است.

پورهاشم ادامه داد: با توجه به انگیزه ای که برای حضور در المپیک دارم، بسیار پر انرژی تر از سالهای گذشته استارت تمریناتم را زده ام و امید زیادی به موفقیت دارم.

این رکابزن موفق تبریزی عنوان کرد: تمرینات فعلی ما مربوط به کارهای بدنی است که به نظر من بخاطر محدودیتهای کرونا تا حدودی عقب افتاده است و به همین دلیل باید به صورت فشرده این تمرینات را انجام دهیم تا به موقع به آمادگی برسیم.

او افزود: تیم کشورمان در مسابقات آسیایی امسال نیاز به ترکیبی دارد که کار تیمی را کاملا منسجم انجام دهد تا در پایان، یک یا دو نفر از تیم بتوانند نتیجه بگیرند. خودم در بخش تایم تریل، امید زیادی به موفقیت دارم اما این نیز به تجهیزات دوچرخه بستگی دارد که حتما باید به روز باشد‌.

پورهاشم گفت: خیلی از مسابقات مخصوصا در آسیا بخاطر کرونا لغو شده است. ما امیدوار بودیم که تور ایران – آذربایجان حداقل به صورت داخلی برگزار شود اما با توجه به حاد بودن شرایط، این امر نیز میسر نشد و امیدوارم امسال حداقل یک مسابقه رسمی بین المللی برگزار بشود.

او با تاکید بر ضرورت توجه به رشته های ورزشی غیر از فوتبال، گفت: به نظرم تمام انتقادات به بودجه مربوط می شود و با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان بهتر است که سیاست تمرکز به یک رشته خاص یعنی فوتبال تغییر کند و به جای آن به سایر رشتها نیز رسیدگی شود. ورزش فقط فوتبال نیست و مطمئنا سایر رشته ها با پیشرفت و موفقیت های خود، نشاط بیشتری را به جامعه خواهند آورد.

2 دیدگاه برای “تمرکزم روی کسب مجوز المپیک است/ ورزش فقط فوتبال نیست!

  1. موفقیت شما آرزوی ماست . همیشه موفق و سریلند باشین . مایه فخر و افتخار شهرمون هستین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ترکیب تیم دوی صحرانوردی بانوان آذربایجان شرقی مشخص شد

جمعه 19 دی 1399
به گزارش تبریز پویا به نقل از روابط عمومی هیئت دو و میدانی آذربایجان شرقی، مسابقه دوی صحرانوردی انتخابی تیم بانوان بزرگسالان آذربایجان شرقی پنجشنبه 18 دی با شرکت 10 دونده در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد و طی آن سه دونده منتخب تیم استان مشخص شدند. […]