توسعه زیرساخت های ورزشی، مهم ترین برنامه هیئت همگانی است

بهمن عبدی در امروز در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا در خصوص برنامه های آینده هیئت ورزش های همگانی شهرستان تبریز اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش همگانی هم در قالب هیئت و هم در قالب شهرداری برنامه هایی را برای آینده ورزش همگانی در دست اقدام داریم که اصلی ترین این برنامه ها توسعه زیرساخت های ورزشی برای شهر است.

او با اشاره به توسعه محیط های ورزشی و تجهیز پارکها افزود: ایجاد فضای مناسب برای ورزش های همگانی از ارکان اصلی این هیئت به شمار می رود. در این سالها شهرداری برای رفاه حال شهروندان در ۴۰ پارک، ورزش صبحگاهی را برپا کرده است و سالنهایی در برخی پارک ها موجود است که در آنها سایر رشته های زیر مجموعه ورزش های همگانی در حال فعالیت هستند.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: تجهیز و تعمیر برخی دستگاه های ورزشی که در پارک ها موجود است، در دستور کار این هیئت قرار دارد، چرا که برخی از آنها فاقد استانداردهای موجود هستند و بعضی از آنها خراب شده و قابل استفاده نیستند. در آینده نزدیک با کمک کارشناسان ورزشی برای توسعه این تجهیزات اقداماتی صورت خواهد گرفت.
او تعامل بین هیئت ورزش های همگانی با سایر هیئت ها را برای توسعه ورزش همگانی مهم دانست و بیان کرد: در این زمینه با هیئت های بسکتبال، والیبال و دوچرخه سواری استان صحبت هایی برای توسعه این رشته ها در بستر محیط های همگانی صورت گرفته و امیدوارم شهروندان عزیز بتوانند از این فضای ایجاد شده حداکثر استفاده را ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیدار سوپرجام به تعویق افتاد

چهارشنبه 23 مهر 1399
به گزارش تبریز پویا، با اعلام روابط عمومى سازمان ليگ فوتبال ايران ، مسابقه سوپرجام بين دو تيم پرسپولیس قهرمان ليگ برتر و تراكتور قهرمان جام حذفى فصل ٩٨-٩٩ در نيم فصل ليگ برتر بيستم برگزار می شود. پيش از اين، تاريخ اين ديدار پنجم آبان اعلام شده بود.