پویایی هیئت کاراته به همدلی مربیان نیاز دارد

به گزارش تبریز پویا، مهدی امامی که در سال 98 به عنوان برترین مربی هیئت کاراته معرفی شده با مثبت ارزیابی کردن حضور سعید نیکوخصلت به عنوان سرپرست این هیئت گفت: متاسفانه هیئت قبل از این آنطور که باید فعال نبود و شیوع بیماری کرونا هم تاثیر منفی داشته است.

او افزود: حضور آقای نیکوخصلت خصوصا تجهیز سالن هیئت کاراته در این روزهای کرونایی نکته قابل تحسین است، تداوم حضور آقای نیکو خصلت هم با توجه به سابقه درخشانشان در کاراته استان نوید روزهای خوب برای این رشته ورزشی است.

این مربی کاراته با بیان اینکه هنرجویان من توانسته اند سکوی قهرمانی کشور را کسب کنند گفت: امید رستمی و امیر وارسته عنوان دار رقابتها در کشور باکو و بابک اخونی نژاد هم در انتخابی تیم ملی کاراته وان، عنوان قهرمانی را کسب کرده اند.

مهدی امامی در خصوص سوابق ورزشی خود نیز اظهار داشت: من ازسال ۷۴ کاراته را با استاد نیکو فر شروع کرده ام و عنوان قهرمان کشوری وبین المللی لیگ کاراته را کسب کرده ام. از سال ۹۵ هم به صورت رسمی مربیگری را شروع کردم،او از استاد رضایی، حسینی،سعید رستمی، اردشیری،حیاتی، بدلیل تاثیر خوب در زندگیشان قدر دانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

طرح استعدادیابی سپک تاکرا در تبریز برگزار می شود

یکشنبه 23 شهریور 1399
به گزارش تبریز پویا، این استعدادیابی به منظور انتخاب تیم استان در دو رده جوانان و بزرگسالان، جمعه 28 شهریور 99 و در محل پارک ائل گلی تبریز انجام می شود. در این طرح، از بین نفرات شرکت کننده، نفرات مستعد و برتر به عضویت تیم منتخب استان در می […]