تکواندو آذربایجان شرقی پتانسیل بالایی دارد

فرزاد عبدالهی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا با اشاره به اهمیت و ظرفیت های رشته تکواندو اظهار کرد: تکواندو نسبت به سایر رشته دارای قهرمانی جهانی بیشتری است، اما متاسفانه به اندازه فوتبال مورد توجه و حمایت قرار نمی گیرد.

او افزود: استان ما هم در این رشته دارای قابلیت های زیادی است که برای شکوفایی و موفقیت روزافزون آن، لازم است تا مسئولان توجه و تمرکز زیادی روی تکواندو داشته باشند.

مدیر فنی تیم های تکواندو استان در خصوص برگزاری مسابقات در دوران کرونا اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط کنونی تمام مسابقات به صورت پومسه و مجازی برگزار می شود. البته رقابتهای لیگ از ۱۸ دی برگزار می شود و من به عنوان مربی تیم استقلال تهران در این رقابت حاضر می شوم.

او در مورد سوابق خود در رشته تکواندو عنوان کرد: از سال ۷۹ تکواندو را شروع کردم و در سال ۸۶ عضو تیم ملی نوجوانان بودم. در طول دوران فعالیتم در این رشته قهرمان نوجوانان آسیا، قهرمان بزرگسالان آسیا (۲۰۰۷) و قهرمان جهان (۲۰۱۰) و چندین قهرمانی دیگر را در کارنامه خود به ثبت رساندم اما در نهایت آسیب دیدگی باعث دوری من از تیم ملی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضرر کرونا به باشگاه‌داران جبران ناپذیر است

دوشنبه 1 دی 1399
محمد صادقی در گفتگو با پایگاه خبری تبریز پویا گفت: متاسفانه کرونا باعث شد تا ضرری جبران ناپذیر به باشگاه‌داران وارد شود و فکر نمی کنم که بتوان این ضرر را برای این قشر جبران کرد. او با اشاره به سابقه فعالیت باشگاه خود اظهار کرد: باشگاه شعبه آقایان با […]