هنرمندان و خبرنگاران پا به توپ شدند؛

پیروزی اصحاب رسانه در حضور رئیس شورای اسلامی استان

به مناسبت هفته خبرنگار و با پیشنهاد تیم هنرمندان تبریز دیدار خیرخواهانه ای دیروز در تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، دو تیم اصحاب رسانه و هنرمندان از ساعت 18 در ورزشگاه ربع رشیدی در میان استقبال پرشور علاقمندان به فوتبال به مصاف هم رفتند که در پایان تیم اصحاب رسانه توانست با دو گل فرزاد آقایی و محمود نصیرپور پیروز زمین مسابقه شود.

این دیدار که با حملات تیم اصحاب رسانه از همان ابتدا آغاز شد، توسط محمود نصیرپور به گل اول بازی دست یافت تا برتری خبرنگاران خیلی زود به حریف دیکته شود.

تیم هنرمندان که در ترکیب تیم خود از مهره های ارزشمندی برخوردار بود جهت جبران گل خورده پیش کشید اما این تیم اصحاب رسانه بود که با بازی هوشمندانه و دفاع بی نقص توانست حملات حریف را خنثی نماید.

در میان حملات پردامنه هنرمندان تیم اصحاب رسانه روی یک ضد حمله و با خلاقیت فرزاد آقایی توانست گل دوم را هم به ثمر برساند تا در همان نیمه اول کار برای هنرمندان تمام شده باشد.

نیمه دوم با تعویض های متعدد دو تیم برخلاف نیمه اول کم فروغ دنبال شد تا بازی با همین نتیجه دو بر صفر به نفع اصحاب رسانه به پایان برسد.

این مصاف دوستانه که صرفا جهت کمک به آزادی زندانیان غیر عمد انجام می شد با حضور شهرام دبیری رییس شورای اسلامی استان و سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز رنگ و بوی دیگری داشت.

با اعلام مسولین دو تیم برنامه های فرهنگی و دیدارهای خیرخواهانه زیادی در روزهای آتی در پیش خواهد بود.

شایان ذکر است در پایان این مسابقه از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اهدای هدیه ای تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدال طلای بازی‌های همبستگی كشورهاى اسلامى بر گردن بانوی کماندار میانه‌ای

سه‌شنبه 25 مرداد 1401
بانوی کماندار آذربایجان شرقی مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را به گردن آویخت.