با قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد می کنیم/ تراکتور قائم به فرد نیست

ساکت الهامی امروز در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا در خصوص بازی فینال جام حذفی برابر استقلال اظهار کرد: بعد از مدتها دو تیم بزرگ تراکتور و استقلال به فینال جام حذفی رسیده اند که هر دو از تیمهای پر طرفدار و بزرگ کشور هستند.

او افزود: هر دو تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و من امیدوارم که هم، بازی خوبی انجام دهیم و هم اینکه با سرافرازی از بازی فینال به تبریز برگردیم و دل هواداران تراکتور را شاد کنیم.
الهامی در ارتباط با غیبت رضا اسدی و رشید مظاهری در بازی فینال گفت: قطعا جای هر دو بازیکن در تیم خالی است و هر دو این بازیکنان زحمات زیادی برای تیم تراکتور کشیده اند. به‌جای رشید مظاهری وظیفه حفاظت از دروازه تراکتور را اخباری در دست می گیرد و با توجه به بازیهای خوب این دروازبان موفق، روز خوبی را پنج شنبه رقم خواهیم زد.

او افزود: شکاری مصدومیتش رو به بهبود است و در بین نفرات تیم حضور دارد. مطمئن باشید غیبت هیچ بازیکنی در روند بازی تراکتور خِللی ایجاد نخواهد کرد و همانطور که گفتم تراکتور وابسته به شخص نیست و کار خود را بهتر از همیشه ادامه می دهد و امیدوارم با نتیجه خوب به تبریز برگردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مردم آذربایجان قدردان زنوزی باشند/ غیبت اسدی و مظاهری کار تراکتور را سخت می کند

چهارشنبه 12 شهریور 1399
سعید دقیقی امروز در گفتگو با تبریز پویا با بیان اینکه عرق و علاقه خاصی به مردم آذربایجان و تیم تراکتور دارد، اظهار کرد: تیم تراکتور با وجود آقای زنوزی تیم قدرتمند و پویا در تبریز محسوب می شود و مردم آذربایجان باید قدردان ایشان باشند. او افزود: عشق و […]