جشنواره هدف می تواند حامی ورزشکاران و قهرمانان ورزش استان شود

به گزارش تبریز پویا؛ علی فتاح پور، در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره هدف گفت: برگزاری برنامه های ورزشی اقدام مهمی برای ایجاد انگیزه و روحیه در ورزشکاران است. تداوم برگزاری این جشنواره می تواند برگ برنده برگزار کنندگان باشد.
فتاح پور افزود: در شش رقابت کشوری در رشته سپک تاکرا حضور داشتم، در سه رقابت به عنوان بازیکن بودم که در این دوران توانستیم مقام دوم و سوم کشوری را کسب کنیم.

این مربی سپک تاکرا افزود: در سه رقابت کشوری دیگر به عنوان مربی افتخار حضور داشتم، در سال۹۷ در المپیاد استعدادهای برتر تیم ما مقام سوم را کسب کرد. در سال ۹۸ در جام شهید سردار قاسم سلیمانی در استان موفق به کسب مقام سوم شدیم.

او با مرور خاطرات خود گفت: در مسابقات کشوری که در شهر زنجان برگزار می شد ما در بازی یک ست باخته بودیم و ست دوم ۲۰-۱۲ تیم ما از حریف عقب بود و در آن بازی با یک تعویض توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر دهیم و مقام سوم کشوری را کسب کنیم و شیرین ترین برد دوران ورزشی ام را تجربه کنیم.

فتاح پور از مسولان برگزارکننده این جشنواره تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم جشنواره هدف، هدف‌های والاتری در ورزش استان و ایران تجربه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف قدمی نو در راستای ارج نهادن به ورزشکاران است

شنبه 21 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا؛ رامین نجفی در خصوص اهمیت برگزاری جشنواه هدف گفت: برگزاری جشنواره هدف، ورزشکاران کمتر شناخته شده را به جامعه ورزش استان معرفی می‌کند. با شروع این جشنواره حرکت بسیار خوبی در استان آغاز شده و تداوم این برنامه ها باعث تشویق ورزشکاران می شود. نجفی در […]