نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:

جام پرچم برند مهمی در حوزه ورزش می‌شود

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: المپیاد ورزشی جام پرچم طی سال‌های آینده یکی از مسابقات برند در حوزه ورزش خواهد بود.

نویسنده: محمود نصیرپور

به گزارش تبریز پویا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج‌الدینی در اختتامیه دومین المپیاد ورزشی جام پرچم، اظهار کرد: جام پرچم مسابقات بسیار خوبی بوده که به سرعت در حال رشد است. به طوری که دوازده استان در ۱۴ رشته طی سال دوم در این مسابقات شرکت کردند.

او خاطرنشان کرد: مسئولیت تبصره ۱۴ در بودجه ۱۴۰۱ با من بود که ۲۲ هزار میلیاردتومان برای مناطق محروم گذاشتیم و از این اعتبار هزار نقطه در کشور صاحب زمین چمن و تجهیزات لازم خواهند شد به طوری که در مناطق محروم برای ورزش و بازی جوانان اعتبار قرار داده‌ایم.

میرتاج‌الدینی با تاکید بر اینکه ورزش در جامعه پویایی، نشاط و سلامتی را به ارمغان می‌آورد، گفت: مقام معظم رهبری نیز ورزش را برای جوانان ضروری دانسته‌اند که باید در این خصوص برنامه ریزی و سرمایه گذاری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تیم‌های برتر لیگ آینده‌سازان دختر آذربایجان‌شرقی مشخص شدند

دوشنبه 23 اسفند 1400
به گزارش پایگاه خبری تبریز پویا، در این رقابت ها ۹ تیم در رده سنی زیر 18 سال حضور داشتند که پس از اتمام دور گروهی، در نهایت تیم‌های نمونه (ب)، مرکز بسکتبال دانغیان و آرکا هر سه از تبریز به همراه تیم سراب به نیمه نهایی راه یافتند. دو […]