جاوید همیشه بوی گل می‌دهد/ قهرمانی؟ نه، هنوز وقتش نیست!

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون معتقد است که صحبت کردن درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر با وجود صدرنشینی مقتدرانه زود است.

به گزارش تبریز پویا به نقل از آناج، محمدرضا سنگ‌سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درخصوص پیروزی پرگل تیمش مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: بازی با مقاومت، بازی خیلی سختی بود‌. حریف واقعا تیم خوبی دارد ولی ما هم مس هستیم و در زمین خودمان باید پیروز می‌شدیم. خدا را شکر بازی را بهتر آغاز کردیم و رفته‌رفته بر جریان مسابقه مسلط شده و توانستیم با یک برد پرگل سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره پیروزی‌های پیاپی مس سونگون در نیم‌فصل دوم و صدرنشینی مقتدرانه این تیم، گفت: ما اصلا توجهی به جدول و اختلافی که با تیم‌های دیگر ایجاد کرده‌ایم، نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. خوشبختانه همه چیز دست خودمان است. الان ۹ بازی تا آخر فصل باقی مانده که همه آن‌ها برای ما حکم فینال را دارند. به نظرم، صحبت کردن از قهرمانی زود است و باید به این خواسته جامه عمل بپوشانیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان راجع به درخشش هم‌تیمی‌اش مهدی جاوید هم خاطرنشان کرد: جاوید بازیکن بزرگ و باتجربه‌ای است و هر لحظه بوی گل می‌دهد! او نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند‌، اما نباید فراموش کنیم که فوتسال بازی تیمی است و با کار گروهی می‌توان به نتیجه رسید. ما همه برای هم بازی می‌کنیم که این رمز موفقیت‌مان است.

سنگ‌سفیدی در خاتمه به افتخارات تیمش اشاره کرد و یادآور شد: مس سونگون ۴ بار قهرمان ایران شده و در آسیا نیز این مقام را کسب کرده است. تیم ما همیشه برای قهرمانی می‌جنگد و امسال نیز به دنبال تحقق این هدف هستیم تا هواداران و مردم آذربایجان و علی‌الخصوص ورزقان را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

باخت توفارقان آذرشهر مقابل ذوب آهن ، ناکامی همچنان ادامه دارد

دوشنبه 21 آذر 1401
تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در هفته سیزدهم از رقابت های لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان باخت تا روند ناکامی های این تیم ادامه یابد.