جدا شدن از تیم پالایش نفت آبادان برایم خیلی سخت است

ناهیده اسدی امروز در گفتگوی اختصاصی با تبریز پویا، در خصوص جدا شدن خود از تیم پالایش نفت آبادان اظهار کرد: بعد از پنج سال برای من جدا شدن از تیمی که اولین ها را با آن تجربه کردم خیلی سخت است. آبادن مثل شهر خودم بود و سالهای طلایی بسکتبالم را آنجا تجربه کردم و امسال بخاطر یکسری مسائل شخصی و خانوادگی تصمیم به جدا شدن از تیم پالایش نفت آبادان گرفتم.
او از حضورش در تیم نامی نو اصفهان خبر داد و گفت: باشگاه نامی نو اصفهان با حضور در لیگ برتر و کسب مقام های متوالی از کارنامه درخشانی برخوردار است و این فصل را با مربی و کادر فنی باتجربه ای که در این تیم است، آغاز خواهم کرد و امیدوارم برگی نو را در دفتر موفقیت هایم ثبت کنم.
این بازیکن برتر بسکتبال در خصوص قرارداد خود، به متفاوت بودن مبالغ قراردادهای بانوان در مقایسه با آقایان اشاره کرد و افزود: در بسکتبال قرارداد بانوان از لحاظ مالی همیشه پایین تر از آقایان است، اما در تیم صنعت نفت شرایط مالی خوبی را تیم برای بازیکنان مهیا می کرد و ناگفته نماند، از قرارداد جدیدم با تیم نامی نو راضی هستم.
او در ادامه از زحمات مربی خود در تیم پالایش نفت آبادان تشکر و قدردانی کرد و گفت: جا دارد از تمامی کسانی که پشتیبان من بودند، بخصوص مربی عزیزم و کادر فنی و تمام مجموعه باشگاه پالایش نفت آبادان تشکر ویژه داشته باشم. برای این تیم خوب آرزوی موفقیت های روز افزون را از خدای متعال دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پویایی هیئت کاراته به همدلی مربیان نیاز دارد

یکشنبه 23 شهریور 1399
به گزارش تبریز پویا، مهدی امامی که در سال 98 به عنوان برترین مربی هیئت کاراته معرفی شده با مثبت ارزیابی کردن حضور سعید نیکوخصلت به عنوان سرپرست این هیئت گفت: متاسفانه هیئت قبل از این آنطور که باید فعال نبود و شیوع بیماری کرونا هم تاثیر منفی داشته است. او […]