جشنواره هدف، ارج نهادن به ورزشکار است

به گزارش تبریز پویا، وحیده فاتحی با بیان اینکه پنج مقام کشوری در رشته اتومبیلرانی دارم گفت: در بعضی شهر ها از لحاظ مالی با مشکلات جدی برای برگزاری مسابقات روبه رو هستیم.

او افزود: ورزشکاران به دلیل مشکلات موجود مورد حمایت قرار نمی گیرند.

فاتحی با اشاره به اینکه در این رشته عموما به صورت خانواده گی شرکت می‌کنیم گفت: بعد از هر مسابقه تعمیرات و اورهال خودرو ها، هزینه گزافی را برای ورزشکاران به همراه دارد که فقط به خاطر علاقه قلبی و کسب افتخار برای استان در مسابقات شرکت می‌کنیم.

او با اشاره به مسابقات شهرستان مرنجاب، گفت: بعد از کلی آمادگی و تمرین و پیمودن مسافت تا کویر و کسب مقام قهرمانی، کاپ اهدائی تا تبریز دوام نیاورده و خراب شد، در مقابل تلاش و زحمات ورزشکاران اهدای کاپ ارزنده هزینه چندانی ندارد.

برترین ورزشکار زن هیئت اتومبیلرانی با تشکر از موسسه رسانه ورزش تبریز و رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی، ادامه داد: آرزو دارم که رشته اتومبیرانی به کمک حمایت رسانه و مسئولان هیئت به بالاترین درجات در سطح کشور دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف در استان اولین رویداد است

شنبه 11 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، عرفان اسلامی با بیان اینکه سابقه حضور در اردوی تیم ملی را دارد گفت: در مسابقات قهرمانی شمال کشور توانستم مقام اول را کسب کنم. پدیده هیئت قایقرانی با بیان اینکه تاکنون از طرف هیچ نهادی شاهد چنین رویکردی نسبت به ورزش نبوده ایم گفت: این […]