جشنواره هدف، بزرگترین اقدام در جهت رشد و توسعه ورزش استان است

به گزارش تبریز پویا، گل تکین پذیره با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف اظهار کرد: در عرصه ورزش افرادی هستند که بسیار زحمت می کشند اما نام آنها در جایی نمی آید و برگزاری این جشنواره بستری برای معرفی این افراد است.
او در خصوص رقابتهایی که داوری کرده است، عنوان کرد: از سال ۸۹ در رشته والیبال و و داوری والیبال ایستاده به صورت حرفه ای وارد شدم و تا قبل از آن به عنوان بازیکن فعالیت می کردم. در حال حاضر در همه مقاطع سنی داوری می کنم.

پذیره ادامه داد: در مسابقات جهانی سوپر سیکس نشسته که به میزبانی تبریز برگزار شد به عنوان منشی حضور داشتم. در لیگ ملت های آسیا و دوازدهمین دوره مسابقات زیر ۱۸ سال آسیا و در مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۳ سال آسیا هم به عنوان منشی الکترونیک دعوت شدم.

او افزود: در لیگ استانی همیشه به عنوان داور حضور دارم و نائب رئیس کمیته داوران استان هستم‌. در بازیهای لیگ برتر کشوری معمولا برای قضاوت دعوت می شوم. در سال ۹۸ جزو هشت داور برتر کمیته داوران فدراسیون ایران بودم و در مسابقات دست یک کشوری و قهرمانی کشوری هم برای قضاوت دعوت می شوم.

این داور برتر والیبال عنوان کرد: مهمتر از همه این رقابتها در سال ۹۸ در مسابقات لیگ ملت های جهان که در تهران برگزار شد جزو چهار نفر اصلی منشی الکترونیک بودم و با بهترین های ایران در این رشته آشنا شدم. تجربیات زیادی در کنار این عزیزان کسب کردم و حضور در کنار برترین ها برایم بهترین تجربه و خاطره است.
او بیان کرد: در حال حاضر در استان موقعیت داوری، خوب است. با حمایت و کمک بزرگان داوری استان با داوران آموزش و پرورش بصورت یکپارچه تحت نظارت هیئت والیبال فعالیت می کنیم. اتحاد بین داوران استان ستودنی است و بزرگترین اقدام من استفاده از داوران شهرستانی در مسابقات آسیایی در شهر تبریز بود.
او از مسئولان هیئت و موسسه رسانه ورزش به خاطر برگزاری جشنواره هدف، قدردانی کرد و گفت: جشنواره هدف، بزرگترین اقدام در جهت رشد و توسعه ورزش استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف، ورزشکاران را برای رسیدن به قهرمانی تشویق می کند

چهارشنبه 1 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، صمد نوری خالیچی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف اظهار کرد: سالهاست که برگزاری برنامه های ورزشی در استان نقشی کمرنگ دارد و اجرای چنین ایده های خوب در جهت تجلیل از ورزشکاران باعث امیدواری و دلگرمی آنها می شود. او با اشاره به سوابق […]