جشنواره هدف، راهی برای پیوند مسئولان و مردم با ورزشکاران است

به گزارش ستاد برگزاری جشنواره هدف، بهمن رضایی، در خصوص رزومه کاری و فعالیتش به عنوان مربی گفت: من ۳۴ سال به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در رشته دومیدانی فعالیت دارم. در هشت رقابت پارالمپیک از سئول تا ریو، به عنوان سرمربی تیم‌ اعزام شدم و ۱۴ دوره در رقابتهای جهانی افتخار حضور داشتم.

او افزود: ۲۸ ورزشکار جهانی، آسیایی و پاراالمپیکی در دو رده جوانان و بزرگسالان در استان پرورش دادم و به تک تک آنها افتخار می کنم.

این مربی باسابقه استان در ادامه با نقل خاطره ای در خصوص المپیک آتلانتا گفت: یک روز به مسابقه مانده بود که یکی از جانبازان عزیز شرکت کننده در این رقابتها به شدت بیمار شد. مجبور شدیم ایشان را به بیمارستان انتقال دهیم. تا صبح در بیمارستان بودیم و این ورزشکار بزرگ، از ادامه رقابت جا نزد و با این که شب را نخوابیده بود، وارد رقابت شد و مدال طلا به ارمغان آورد و این بزرگترین و زیباترین خاطره ای است که همیشه در ذهنم مرور می شود.

رضایی در مورد رشته دومیدانی اظهار کرد: این رشته، یکی از سخت ترین رشته های ورزشی است و ورزشکاران صبوری می خواهد. کسانی که یک سال زحمت می کشند تا رکورد خود را یک ثانیه ارتقا بدهند.

او در ادامه با قدردانی از موسسه رسانه ورزش تبریز برای برگزاری جشنواره هدف، خطاب به مسئولان شهر گفت: امیدوارم مسئولان شهر در کنار ورزشکاران باشند و از آنها حمایت کنند تا بتوانند به مسیر خود برای قهرمانی های آینده ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف، طرحی نو برای تعامل ورزشکاران رشته های مختلف است

پنج‌شنبه 12 تیر 1399
به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، حسین قضایی، با اعلام این مطلب افزود: برگزاری جشنواره هدف نقطه تعامل بین ورزشکاران رشته های مختلف است و باعث نشاط و انگیزه در بین ورزشکاران می شود. این مربی با سابقه در خصوص کارنامه خود گفت: مربی فوتسال هستم. سالیان طولانی در تیمهای […]