جشنواره هدف، طرحی نو برای تعامل ورزشکاران رشته های مختلف است

به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، حسین قضایی، با اعلام این مطلب افزود: برگزاری جشنواره هدف نقطه تعامل بین ورزشکاران رشته های مختلف است و باعث نشاط و انگیزه در بین ورزشکاران می شود.

این مربی با سابقه در خصوص کارنامه خود گفت: مربی فوتسال هستم. سالیان طولانی در تیمهای مختلف استان، ازجمله تیم مس سونگون، دبیری، شهرداری و گسترش فولاد، افتخار مربیگری داشتم.

او در خصوص ورزش کارگری گفت: بازیکنان زیادی را در رشته فوتسال پرورش دادیم که از قشر کارگر هستند. در حال حاضر سرپرست استعدادیابی تیم ملی فوتسال هستم و استعدادهای زیادی را کشف کردیم که در آینده نزدیک توسط تیم کارشناسان تعیین و تکلیف خواهند شد.

قضایی با مرور خاطرات ورزشی خود گفت: ورزش هر لحظه اش یک خاطره است. بهترین خاطره ای که من همیشه با مرور آن لذت می برم صعود تیم فوتسال شهرداری به لیگ برتر بود. در آن زمان توانستیم سهمیه مهمی برای فوتسال استان کسب کنیم. سهمیه ای که هم اکنون تیم مس سونگون از آن استفاده کرده و برای استان قهرمانی کسب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف گام مهمی در جهت توسعه ورزش استان است

پنج‌شنبه 12 تیر 1399
به گزارش ستاد برگزاری جشنواره هدف، ابراهیم فیروزی، در خصوص برگزاری جشنواره هدف گفت: برگزاری جشنواره هدف گام مثبتی در کشف استعدادهای ناشناخته استان است. او افزود: برگزاری جشنواره هدف راهکار مهمی برای موفقیت ورزش استان به شمار می رود. فیروزی با بیان اینکه در رشته ورزشی والیبال داوری می […]