جشنواره هدف گام مهمی در جهت توسعه ورزش استان است

به گزارش ستاد برگزاری جشنواره هدف، ابراهیم فیروزی، در خصوص برگزاری جشنواره هدف گفت: برگزاری جشنواره هدف گام مثبتی در کشف استعدادهای ناشناخته استان است.

او افزود: برگزاری جشنواره هدف راهکار مهمی برای موفقیت ورزش استان به شمار می رود.

فیروزی با بیان اینکه در رشته ورزشی والیبال داوری می کند اظهار کرد: من هم داور والیبال معلولان و هم داور والیبال افراد سالم هستم، در بیش از 50 مسابقه آسیایی، جهانی و المپیک به عنوان داور حضور داشتم. در ایران جزو دو داوری هستیم که در سطح جهانی می توانند داوری کنند.

او در ادامه با مرور خاطرات دوران داوری خود افزود: لحظه لحظه تورنمنت های آسیایی، جهانی و المپیک برایم کوله باری از خاطره و تجربه است. در این زمان چیزهای زیادی در رشته خودم آموختم.

فیروزی برگزاری جشنواره هدف توسط بخش خصوصی را نقطه عطفی بر کیفیت جشنواره های ورزشی در استان دانست و گفت: از برگزارکنندگان و همراهان این اتفاق ورزشی تشکر و قدرانی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف، هدفی نو در ورزش استان است

شنبه 14 تیر 1399
به گزارش تبریز پویا، حسین پاکار اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی معرفی برترین های رشته های مختلف ورزشی است. برگزاری برنامه و رویدادی مانند جشنواره هدف در ورزشکاران باعث ایجاد انگیزه و روحیه می کند. پاکار در خصوص کارنامه رقابتهایش در سال 98 گفت: سال ۹۸ در […]