جشنواره هدف، طرحی نو در ورزش استان است

به گزارش ستاد خبری جشنواره هدف، علی نیکرزم اظهار کرد: جشنواره هدف طرحى نو و فكرى بكر است كه بازخورد و تبعات مثبت فراوانى براى ورزش استان خواهد داشت.
او به اهميت تكريم مقام مربيان و داوران به عنوان قشر كمتر ديده شده و بسيار زحمت كشيده در همه رشته هاى ورزشى اشاره كرد و افزود: این اتفاق مهم براى اولين بار در جشنواره هدف رخ خواهد داد.
نيكرزم گفت: سال ٩٨ سالى پربار براى رشته بدنسازى استان بود و پس از ساليان طولانى اين رشته از رده ١٥ كشورى به مقام اول در سطح كشور رسیده است.
او ادامه داد: با توجه به جمعيت بالای 10 ميليونى استان تهران، پشت سر گذاشتن اين استان و كسب مقام اول، اتفاقی مهم براى ورزش استان است.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اظهار کرد: رشته بدنسازى در سال ٩٨ در عرصه جهانى هم حرف های زیادی براى گفتن داشت و در این رقابتها مقام و مدال کسب كرده است.
او با اشاره به برنامه های سال جارى هیئت، گفت: برگزارى مسابقات كشورى در استان، اعزام ورزشكاران آقا و خانم به مسابقات بين المللى، اعزام خانم ها براى مسابقات مچ اندازى، برگزارى مسابقات قويترين مردان در استان و … از جمله برنامه های ما در سال جاری است.
نیکرزم به محدوديت هاى حوزه بانوان در این رشته اشاره کرد و افزود: براى مسابقات بانوان در كشور محدودیت هایی وجود دارد. هم اکنون چهار كميته زيرنظر هيئت براى بانوان وجود دارد اما چون بانوان تنها طى يكى، دو سال گذشته زير نظر هيئت بدنسازى قرار گرفته اند، اغلب ورزشکاران نوپا هستند که پیش بینی میکنیم در سال هاى بعد در جشنواره هدف از آنها نیز تقدير شود.
او گفت: ما علاوه بر كسب مقام اول و مدال آورى، با دید اخلاقمدارى و با تاسی از خصوصیات رفتاری حضرت على (ع) به اخلاق ورزشكارى و مرام پهلوانى افراد نگاه می کنیم.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان یادآور شد: شهردارى و شوراى شهر بايد به مقوله پايين بودن سرانه ورزش در تبریز دقت كرده و در این خصوص آسیب شناسی كنند. هزينه هاى بالاى زندگى باعث شده تا ورزش كردن به موضوعی لوكس تبديل شود كه از طرف افراد بسيارى از جامعه كنار گذاشته شده است كه طبعاً اين موضوع هزينه هاى درمانى و سلامت را به سرعت افزايش خواهد داد.
او ادامه داد، مسئولان محترم شهر مي توانند با حمايت از بخش خصوصى و باشگاه هاى خصوصى و باشگاه داران، سرانه ورزش را در شهر و استان افزايش دهند.
او با اشاره به وضعيت نامناسب سالن فتح خيبر، گفت: این سالن در سال ٦٣ برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی با ميزبانى مسابقات سر زبان ها بود اما در حال حاضر این سالن نياز مبرم به تعمير و بازسازى دارد.
نيكرزم عنوان کرد: از مسئولان ورزشى می خواهیم از ورزشكاران، مربیان و صاحبان باشگاه ها در اين روزهاى سخت كرونايى که از لحاظ كارى و معيشتى تحت فشار هستند، حمایت کنند.
او در پایان گفت: برای موسسه رسانه ورزش تبریز که اقدامات خوبی برای ورزش استان در نظر دارد، آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شاهد تداوم برگزارى جشنواره هدف در سال های متمادی توسط این موسسه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف طرحی نو در راستای ارج نهادن به اهالی ورزش است

چهارشنبه 21 خرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، قادر میزبانی با بیان اینکه جاى جشنواره هايى از اين نوع در ورزش استان به شدت احساس مي شد، گفت: جشنواره هدف می تواند به عنوان بسترى براى ايجاد انگيزه بين جوانان و نوجوانان مطرح شود. او ادامه داد: جشنواره هدف همچنین مي تواند نويدبخش فردا […]