جشنواره هدف طرحی نو در راستای ارج نهادن به اهالی ورزش است

به گزارش تبریز پویا، قادر میزبانی با بیان اینکه جاى جشنواره هايى از اين نوع در ورزش استان به شدت احساس مي شد، گفت: جشنواره هدف می تواند به عنوان بسترى براى ايجاد انگيزه بين جوانان و نوجوانان مطرح شود.

او ادامه داد: جشنواره هدف همچنین مي تواند نويدبخش فردا هاى بهترى براى هيئت هايى مثل دوچرخه سوارى باشد كه طى ساليان گذشته مورد بى مهرى هاى زيادى قرار گرفته است.

رکابزن کهنه کار و مطرح دوچرخه سواری کشور در عین حال به وضعيت نه چندان مناسب دوچرخه سوارى استان اشاره كرد و افزود: عوامل مختلفی باعث شده است كه قهرمان پرورى در اين رشته ورزشی به باد فراموشى سپرده شود.

او با گلایه از متولیان دوچرخه سوارى استان به دلیل عدم احترام گذارى به ورزشكاران پرافتخار، گفت: متاسفانه در دوچرخه سواری استان از تجربه هاى من بعنوان یکی از معدود ورزشكاران حضور يافته در عرصه هاى مختلف بين المللى استفاده نمي شود و حتى به عنوان میهمان و عضوى از جامعه دوچرخه سوارى كشور و استان نامى برده نمی شود.

او شرايط بد ميزبانى از ورزشكاران میهمان حضور يافته در تور آذربايجان، فقدان امكانات زيرساختى و محيطى و نبود جو حمايتى و انگيزشى از ورزشكاران را علت اصلى برگزار نشدن اين تور در سال جاری عنوان كرد.

میزبانی با آرزوى موفقیت براى برگزار کنندگان جشنواره هدف، یادآور شد: تداوم برگزارى اين جشنواره در سال هاى آتى، جشنواره هدف را به عنوان تنها روزنه اميد براى بهبود شرايط نامناسب رشته هایی همچون دوچرخه سوارى مطرح خواهد کرد.

قادر ميزبانى قهرمان كاركشته و با تجربه حضور در چندین مسابقه و تور بین المللی، متولد ١٥ شهريور ١٣٥٤ شهر تبريز است. او به عنوان عضو تيم ملى کشورمان در دو المپيك ٢٠٠٨پكن و ٢٠١٦ ريو رکاب زده و نام ایران و آذربایجان شرقی را بلند آوازه کرده است.

میزبانی قهرمان رقابت های دوچرخه سوار بازى هاى آسيايى ١٩٩٨ بانكوك است و با این حال او از سال ٢٠٠٢ دوچرخه سوارى جاده اى را به طور حرفه اى آغاز كرد. این چهره مطرح ورزش استان، سال هاى ٢٠٠٥ و ٢٠٠٦ در تور لانگکاوى مالزى مقام قهرمانى را كسب كرده و مهم تر از همه، قهرمان هفت دور از تور ايران – آذربايجان شده تا نام خود را به عنوان پرافتخارترین رکابزن این تور معتبر بر سر زبانها بیندازد.

او در رکوردی بی نظیر و دست نیافتنی، ٢٧ دوره در تور آذربايجان ركاب زده و لقب برازنده سلطان کوهستان به این ورزشکار تکرارنشدنی عالم دوچرخه سواری داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کرونا باعث به تعویق افتادن تور ایران - آذربایجان شد

چهارشنبه 21 خرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، رسول هاشم کندی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دلیل لغو دوره سی و پنجم تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان، اظهار کرد: امسال به دلیل بروز بیماری کرونا و اینکه هنوز شرایط برای برگزاری مسابقات و تورهای ورزشی فراهم نشده است، این […]