جشنواره هدف اقدامی خوب برای امید دادن به ورزشکاران است

به گزارش تبریز پویا، حمیده حسن زاده با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف اظهار کرد: در این شرایط بد کرونایی که ورزشکاران و قهرمانان از حضور در رقابتها جا مانده اند، برگزاری این جشنواره امید و روحیه به ورزشکاران می دهد و باعث رشد و توسعه ورزش استان می شود.
حسن زاده در خصوص کارنامه فعالیت های خود گفت: از سال ۸۱ به صورت حرفه ای وارد داوریهای کشوری رشته هندبال شدم و تا قبل از آن در رقابتهای استانی داور بودم. در سالهای فعالیتم در رشته هندبال داوریهای زیادی را انجام دادم. در رقابتهای استانی، آموزش و پرورش و دانشگاهها و داوری های لیگ برتر کشور حضور مستمر داشتم.
او عنوان کرد: رشته هندبال قابلیت همگانی شدن را دارد اما متاسفانه جزو رشته های شناخته شده نیست و برای آشنایی مردم با این رشته به کمک رسانه ها و صدا و سیما بسیار نیازمندیم. یکی از عوامل ناشناخته ماندن هندبال این است که رقابتهای این رشته ورزشی از تلویزیون پخش زنده نمی شود‌‌. کمبود بودجه و نبود اسپانسر نیز مشکلات زیادی را در این رشته ایجاد کرده است.
این داور هندبال افزود: هیئت هندبال از جمله هیئت هایی است که اتحاد و همبستگی خوبی بین اعضای آن برقرار است و این هیئت مانند هیئت های دیگر مشکل بودجه و امکانات دارد و از مسئولان ورزش استان درخواست می کنیم نگاه ویژه ای به رشته هندبال داشته باشند.
برترین داور زن هندبال از موسسه رسانه ورزش و هیئت هندبال تشکر و قدردانی کرد و گفت: تداوم برگزاری جشنواره هدف باعث تلاش مضاعف ورزشکاران در رشته های ورزشی خود می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جشنواره هدف بستری برای رشد و شکوفایی ورزش استان است

یکشنبه 26 مرداد 1399
به گزارش تبریز پویا، وحید باقری با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره هدف اظهار کرد: در این روزهای کرونایی که انگیزه و روحیه ورزشکاران برای ادامه مسیر بسیار ضعیف شده است، برگزاری جشنواره هدف راهی برای ایجاد انگیزه و روحیه در ورزشکاران است. باقری در خصوص دوران مربیگری خود بیان […]